4

تمام پروژه‌های حوزه پایانه‌ها در بازارچه مرزی تا دهه فجر تکمیل و افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 13591
  • 17 دی 1398 - 11:48
تمام پروژه‌های حوزه پایانه‌ها در بازارچه مرزی تا دهه فجر تکمیل و افتتاح می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: مقرر شد پروژه آبرسانی بازارچه مرزی ماهیرود تا دهه فجر تکمیل و افتتاح شود، برق رسانی بازارچه نیز تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و همچنین تمام پروژه‌های حوزه پایانه‌ها در بازارچه مرزی تا دهه فجر تکمیل و افتتاح شود. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری تسنیم از […]

استاندار خراسان جنوبی گفت: مقرر شد پروژه آبرسانی بازارچه مرزی ماهیرود تا دهه فجر تکمیل و افتتاح شود، برق رسانی بازارچه نیز تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و همچنین تمام پروژه‌های حوزه پایانه‌ها در بازارچه مرزی تا دهه فجر تکمیل و افتتاح شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان در منطقه مرزی ماهیرود اظهار داشت: مصوبات جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی و تکالیف دستگاه‌های اجرایی باید در موعد مقرر و زمان بندی شده اجرایی و عملیاتی شود و جلسه بعدی شورای مذکور را در آینده نزدیک برای دریافت گزارش عملکرد دستگاه ها تشکیل خواهیم داد.

وی گفت: بخش درح یکی از بخش‌‌‌های محروم استان و حتی در سطح کشور است اما این بخش در منطقه مرزی قرار دارند که قاعدتاً نباید محروم باشند، شاید به دلیل عدم استفاده مطلوب مردم این منطقه از مواهب مرز و بازارچه باشد به همین دلیل ما نگاه ویژه‌ای در اشتغال مردم بخش درح در بازارچه مرزی و منطقه ویژه ماهیرود داریم و این وظیفه انسانی ماست.

استاندار خراسان جنوبی گفت: مقرر شد پروژه آبرسانی بازارچه مرزی ماهیرود توسط امور آب منطقه‌ای تا دهه فجر تکمیل و افتتاح شود، برق رسانی بازارچه مرزی ماهیرود به طول ۵۰ کیلومتر با اعتبار نقدی ۱۱ میلیارد تومان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد و گازرسانی به بازارچه و منطقه ویژه اقتصادی ماهیرود تا سال ۹۹ به اتمام برسد.

معتمدیان افزود: مقرر شد جاده سربیشه- درح- ماهیرود با اعتبار ۱۳۵ میلیارد تومان تا سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد و عملیات اجرایی دو بانده شدن جاده ارتباطی درح به سربیشه با مسافت ۲۳ کیلومتر طی ماه جاری آغاز شود و پل ماهیرود تکمیل و تا دهه فجر افتتاح شود. همچنین تمام پروژه‌های حوزه پایانه‌ها در بازارچه مرزی تا دهه فجر تکمیل و افتتاح شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=13591

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.