3

تمدید گواهینامه های استاندارد IMS شرکت تعمیرات نیروگاه های برق آبی خوزستان

  • کد خبر : 93808
  • 13 دی 1401 - 14:45
تمدید گواهینامه های استاندارد IMS شرکت تعمیرات نیروگاه های برق آبی خوزستان
سودابه محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت : در راستای حفظ و تداوم سیستم مدیریت یکپارچه، ضمن بازآموزی آموزش های ممیزی داخلی و استقرار سیستم جهت تیم ممیزی، کلیه فرایندهای شرکت طی بازه زمانی ۴ ماهه مورد ممیزی داخلی و ممیزی خارجی قرار گرفتند.

مدیر دفتر تحقیقات و بهبود مدیریت در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از تمدید گواهینامه های IMS این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت نصب،تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان، سودابه محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت : در راستای حفظ و تداوم سیستم مدیریت یکپارچه، ضمن بازآموزی آموزش های ممیزی داخلی و استقرار سیستم جهت تیم ممیزی، کلیه فرایندهای شرکت طی بازه زمانی ۴ ماهه مورد ممیزی داخلی و ممیزی خارجی قرار گرفتند.

محمدی با بیان اینکه شرکت تعمیرات جهت پیشبرد اهداف عالیه خود، ملزم است که استانداردهای لازم را کسب نماید تا بتواند جایگاه خود را در بازار کسب و کار کنونی ارتقا دهد تصریح کرد : بر همین اساس الزامات استانداردهای ایزو ISO9001:2015 ، ISO14001:2015 و ISO45001:2018 طبق برنامه زمان بندی در واحدهای ستادی و همچنین نواحی تعمیراتی سد دز، شهید عباسپور و مسجدسلیمان طی دو مرحله با همکاری کلیه مسئولین و کارکنان مورد ممیزی قرارگرفت.

 

 

نیروگاهیان

وی افزود : پس از طرح عدم انطباق های شناسایی شده و برخی اقدامات اصلاحی قابل انجام، شرکت موفق به تمدید و صدور مجدد گواهینامه های فوق الذکر از شرکت آرین توف پاسارگاد گردید.

محمدی در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا با تکیه بر تلاش ها و اقدامات هوشمندانه و همه جانبه در راستای اعتلای فرهنگ کیفیت و ایمنی، گام های موثری در دستیابی به اهداف و آرمان های عالیه سازمان برداشته و با ارتقای استانداردها ارائه خدمات مطلوب را در صدر وظایف خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=93808
  • نویسنده : حسن کریمی
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت نصب،تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.