4

تمدید ۳ ماهه پرداخت قبض برق

  • کد خبر : 19399
  • 20 اسفند 1398 - 18:19
تمدید ۳ ماهه پرداخت قبض برق

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: مشترکان برای پرداخت قبوض برق تا پایان اردیبهشت‌ سال آینده فرصت دارند.   بیشتر بخوانید توصیه های آب و برقی وزیر نیرو در روزهای کسادی کسب و کار/اصراری بر دریافت پول آب و برق نکنید در شرایط فعلی برق مشترکین بخاطر بدهی قطع نمی‌شود […]

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: مشترکان برای پرداخت قبوض برق تا پایان اردیبهشت‌ سال آینده فرصت دارند.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، بهزاد زینتی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور افزود: براساس بخشنامه وزارت نیرو، مشترکان خانگی و سایر مصارف که قبوض برق آنها مربوط به دوره جاری باشد تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: این بخشنامه شامل مشترکانی که بدهی گذشته دارند و همچنین صنایع و کارخانه ها نمی شود.

زینتی در خصوص مشترکانی که درخواست انشعاب جدید دارند افزود: به دلیل شرایط خاص و مواردی که مشترکان برای دریافت انشعاب مراجعه می‌کنند و باید حق انشعاب را طبق قانون پرداخت کنند حداکثر با مراجعه کنندگان مدارا می شود و در صورت تخصیص به شکل اقساطی در ۳ قسط انشعاب پرداخت شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=19399

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.