7

تندباد یک سوم فیدرهای برق مازندران را از مدار خارج کرد

  • کد خبر : 25749
  • 04 خرداد 1399 - 21:36
تندباد یک سوم فیدرهای برق مازندران را از مدار خارج کرد
رضا غفاری با اشاره به وجود و نصب ۴۸۰ فیدر برق دراستان مازندران اظهار داشت: تندباد شدید شب گذشته و بامداد یکشنبه سبب خروج ۱۸۰ فیدر برق استان در لحظه وقوع طوفان شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: تندباد شدید یک سوم فیدرهای برق استان را از مدار خارج کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار بازار،رضا غفاری با اشاره به وجود و نصب ۴۸۰ فیدر برق دراستان اظهار داشت: تندباد شدید شب گذشته و بامداد یکشنبه سبب خروج ۱۸۰ فیدر برق استان در لحظه وقوع طوفان شد.

وی با اظهار اینکه این حادثه منجر به خاموشی برق در شهرهای های مختلف از جمله آمل، بابل، قائمشهر، بابلسر، جویبار، ساری و نکا شده است، افزود: در حال حاضر برق شمار زیادی از مشترکان دچار خاموشی، وصل شده است.

نیروگاهیان

وی با بیان اینکه بیشترین سرعت وزش باد به مقدار ۹۴ کیلومتر برساعت در آمل بوده است، افزود: خاموشی برق بخشی از شهرستان آمل رفع شد و تلاش نیروهای برق برای برقرسانی در شرق آمل، بابل و قائمشهر نیز ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه بررسی خسارت ها در حال اقدام است، افزود: توفان منجر به بروز ۷۷۷ مگاوات خاموشی برق در استان شده است.

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=25749

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.