7

تهاتر مطالبات تعدادی از متقاضیان از شرکت مدیریت شبکه برق با بدهی همان شرکت‌ها به سازمان امور مالیاتی

  • کد خبر : 19886
  • 29 اسفند 1398 - 21:34
تهاتر مطالبات تعدادی از متقاضیان از شرکت مدیریت شبکه برق با بدهی همان شرکت‌ها به سازمان امور مالیاتی

با تصویب هیئت وزیران، مطالبات شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس و شرکت توسعه مسیر برق گیلان از شرکت دولتی مدیریت شبکه برق ایران با بدهی همان شرکت ها به سازمان امور مالیاتی کشور تهاتر می شود.   بیشتر بخوانید اخذ مالیات از استخراج رمزارزها اختصاص یک چهارم مالیات قبوض برق به سازمان انرژی […]

با تصویب هیئت وزیران، مطالبات شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس و شرکت توسعه مسیر برق گیلان از شرکت دولتی مدیریت شبکه برق ایران با بدهی همان شرکت ها به سازمان امور مالیاتی کشور تهاتر می شود.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» هیئت وزیران در جلسه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و به استناد قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور موافقت نمود تا مطالبات شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس و شرکت توسعه مسیر برق گیلان از شرکت دولتی مدیریت شبکه برق ایران با بدهی همان شرکت ها به سازمان امور مالیاتی کشور به شرح جدول پیوست تهاتر شود.

مطابق این تصمیم، شرکت دولتی مدیریت شبکه برق ایران تا سقف تهاتر انجام شده، حسب مورد جایگزین اشخاص بدهکار مندرج در جدول موضوع بند (۱) این تصویب‌نامه می‌شود و مکلف است ضمن اصلاح حساب، حسب مورد نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر به حساب درآمد عمومی کشور نزد خزانه‌داری کل کشور در سررسید مقرر با هماهنگی سازمان امور‌مالیاتی کشور اقدام نماید.

برای مشاهده مصوبه کلیلک کنید

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=19886

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.