4

تهاتر مطالبات و بدهی‌های تعدادی از شرکت‌های خصوصی با شرکت مدیریت شبکه برق ایران

  • کد خبر : 28821
  • 23 تیر 1399 - 15:21
تهاتر مطالبات و بدهی‌های تعدادی از شرکت‌های خصوصی با شرکت مدیریت شبکه برق ایران
شرکت ‌دولتی مدیریت شبکه برق ایران، تا سقف تهاتر انجام شده حسب مورد جایگزین اشخاص بدهکار مندرج در جدول مذکور می شود و مکلف است ضمن اصلاح حساب، حسب مورد نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر به حساب درآمد عمومی کشور نزد خزانه‌داری کل کشور در سررسید مقرر بر اساس ضوابط و مقررات مربوط با هماهنگی سازمان امور ‌مالیاتی کشور اقدام کند.

جلسه روز چهارشنبه هیات دولت به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد و در آن موضوعاتی از قبیل برنامه همکاری ۲۵ ساله جمهوری اسلامی ایران با جمهوری خلق چین، مسکن، بورس، ارز و واگذاری سهام دولت در بازار بورس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و رییس جمهوری در هر مورد دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبربان،با موافقت هیات وزیران، مطالبات شرکت‌های توسعه مولد نیروگاهی جهرم، خدمات بازرگانی آینده‌نگر مهر و تولید نیروی آذرخش از شرکت‌ دولتی مدیریت شبکه برق ایران با بدهی همان شرکت‌ها به سازمان امورمالیاتی کشور به مبلغ ۳۹۱ میلیارد و ۹۷۲ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۳۱۵ ریال تهاتر می شود.

نیروگاهیان

گفتنی است، شرکت ‌دولتی مدیریت شبکه برق ایران، تا سقف تهاتر انجام شده حسب مورد جایگزین اشخاص بدهکار مندرج در جدول مذکور می شود و مکلف است ضمن اصلاح حساب، حسب مورد نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر به حساب درآمد عمومی کشور نزد خزانه‌داری کل کشور در سررسید مقرر بر اساس ضوابط و مقررات مربوط با هماهنگی سازمان امور ‌مالیاتی کشور اقدام کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=28821

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.