1

توان تولید ۶ مگاوات برق‌آبی توسط سد آیت‌الله بهجت

  • کد خبر : 18605
  • 06 اسفند 1398 - 16:10
توان تولید ۶ مگاوات برق‌آبی توسط سد آیت‌الله بهجت

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان از سرریز شدن سد آیت‌الله بهجت خبر داد و گفت: با سرریز شدن این سد مشکل آب برای سال آینده نداشته و نیروگاه برقابی این سد می‌تواند ۶ مگاوات برق را تولید کند.   بیشتر بخوانید گام بلند آبفای گیلان برای مکانیزه شدن لایروبی فاضلاب شهرهای این استان صدور ۵.۶ […]

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان از سرریز شدن سد آیت‌الله بهجت خبر داد و گفت: با سرریز شدن این سد مشکل آب برای سال آینده نداشته و نیروگاه برقابی این سد می‌تواند ۶ مگاوات برق را تولید کند.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، وحید خرمی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وظیفه اصلی سد آیت‌الله بهجت در استان گیلان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظیفه سد شهر بیجار تأمین آب آشامیدنی برای بیش از یک‌میلیون گیلانی است.

وی از سرریز شدن سد آیت‌الله بهجت خبر داد و افزود: سد بیجار برای تأمین آب تصفیه‌خانه رئیس ساخته‌شده و ظرفیت ۱۰۵ میلیون مترمکعب آب را دارد که اکنون سرریز شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان با اذعان به اینکه سد آیت‌الله بهجت ظرفیت خوبی در حوزه تولید برق دارد، تصریح کرد: با توجه به بارش برف و باران بسیار مناسب استان گیلان و ذخیره‌سازی آب در سد بیجار مشکلی به لحاظ تأمین آب برای سال دیگر نداشته و نیروگاه آبی این سد می‌تواند ۶ مگاوات برق را تولید کند.

خرمی با درخواست از مردم برای عدم ورود به بستر رودخانه‌ها بیان کرد با توجه به اینکه سعی داریم آب پشت سد را رهاسازی کنیم لذا از مردم و خانواده‌ها درخواست داریم که از ورود به بستر رودخانه جداً خودداری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=18605

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.