8

تودیع و معارفه سرپرست شرکت مدیریت تولید برق اصفهان

  • کد خبر : 43237
  • 27 بهمن 1399 - 18:45
تودیع و معارفه سرپرست شرکت مدیریت تولید برق اصفهان
ابتدا  امیر نریمانی گزارشی از تعمیرات واحد‌های نیروگاه اصفهان بیان نموده و از توانایی و تخصص کارکنان شرکت، تمجید کردند. سپس رسول موسی رضایی، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان در تجلیل از ویژگی‌ها و تلاش‌های  نریمانی گفت: ایشان دارای ویژگی‌هایی هستند که لازمه یک مدیر توانمند است.

آیین تکریم مدیرعامل و معارفه سرپرست شرکت مدیریت تولید برق اصفهان با حضور  ناصر اسکندری معاون راهبری تولید و  امیر دودابی نژاد معاون توسعه مدیریت شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، مدیران ارشد صنعت برق اصفهان و مدیران مجموعه نیروگاه اصفهان، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، آیین تکریم مدیرعامل و معارفه سرپرست این شرکت با حضور  ناصر اسکندری معاون راهبری تولید و  امیر دودابی نژاد معاون توسعه مدیریت شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، مدیران ارشد صنعت برق اصفهان و مدیران مجموعه نیروگاه اصفهان، برگزار شد؛

بنابراین گزارش ابتدا  امیر نریمانی گزارشی از تعمیرات واحد‌های نیروگاه اصفهان بیان نموده و از توانایی و تخصص کارکنان شرکت، تمجید کردند. سپس رسول موسی رضایی، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان در تجلیل از ویژگی‌ها و تلاش‌های نریمانی گفت: ایشان دارای ویژگی‌هایی هستند که لازمه یک مدیر توانمند است. وی در ادامه بیان داشت  عبدالرضا جعفری سرپرست جدید نیروگاه نیز از نیرو‌هایی ارزنده، فنی، متخصص و شایسته میباشند.

در ادامه  سعید محسنی، مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق اصفهان، با ارائه سخنانی پیرامون خدمات ارزنده  نریمانی در کسوت مدیرعامل نیروگاه اصفهان گفت: ایشان همیشه و همه جا قدم به قدم در کنار و همراه ما بوده اند.

همچنین  دودابی نژاد، معاون توسعه مدیریت شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: در سال ۹۸ بیشترین رشد شاخص‌های عملکردی را نیروگاه اصفهان داشته و رتبه اول رشد را کسب کرده است که این موفقیت در دوره مدیریت، آقای  نریمانی بوده و جای تقدیر و تشکر دارد. ایشان از تلاش‌های خالصانه  امیر نریمانی تقدیر و تشکر کرده و گفت: کارنامه  نریمانی بسیار درخشان می‌باشد.

 

نیروگاهیان

در ادامه مراسم،  اسکندری، معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی  بیان داشت صنعت برق صنعتی است که تمامی خدمات جامعه وابسته به خروجی ما و تلاش‌های ما می‌باشد و در بخشی از این خدمات سهیم هستیم و صنعت برق خوشبختانه توانسته است سربلند از تنگنا‌ها عبور کند و در عمل اثبات کردیم نگاه ما به خروجی می‌باشد به رفاه مردم نگاه میکنیم. ما در بهداشت، اقتصاد، آموزش، صنعت و … سهیم هستیم.

وی اشاره‌ای به قدمت نیروگاه اصفهان نموده و گفت: این نیروگاه بعد از پنجاه سال مثل روز اول بهره برداری میشود، ما تفاوتی بین بخش دولتی، غیر دولتی، نمیه دولتی و خصوصی نداریم و برای خدمات رسانی اتحاد واحدی داریم،
وی در ادامه بیان کرد جلسه امروز اصلاً بحث تودیع در کار نیست، پرچمی در دست عزیزی بود پرچم را به عزیز دیگری میدهد و خودش هم در کنار آن عزیز هست و همه به توانمندی م نریمانی واقف هستیم. عزیزی که واقعاً خدمات ارزنده‌ای در صنعت برق داشته و قطعاً در کنار این نیروگاه خواهند ماند و با توجه به تنگنا‌هایی که وجود دارد این پتانسیل تخصصی هست که تنگنا‌ها را پوشش می‌دهد.
او در ادامه سخنان خود،  نریمانی را از عزیزان با اخلاق، ارزشی، متخصص، متواضع و توانمند دانست و گفت: مشابه ایشان در صنعت برق، شاید به تعداد انگشتان دست هم نرسد، از ایشان حتما در صنعت برق استفاده موثر خواهد شد و باید جایگاه ایشان را حفظ کنیم. در پایان مراسم «اسکندری» با اهدای لوح سپاس، از زحمات  امیر نریمانی به پاس سال‌ها تلاش در صنعت برق کشور قدردانی کرد.در این مراسم با اهدای حکم  طرزطلب، رئیس مجمع عمومی شرکت‌های مدیریت تولید برق،  عبدالرضا جعفری به عنوان سرپرست شرکت مدیریت تولید برق اصفهان منصوب شدگفتنی است، جعفری پیش از این معاونت مهندسی و برنامه ریزی شرکت مدیریت تولید برق اصفهان را برعهده داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=43237
  • ارسال توسط :
  • منبع : برق نیوز

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.