3

تودیع و معارفه مدیرعامل توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد

  • کد خبر : 131334
  • 26 اردیبهشت 1403 - 11:17
تودیع و معارفه مدیرعامل توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد
محسن ذبیحی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در پویش با انرژی، مشترکان خانگی و تجاری که بیش از ٨٠ درصد تعداد مشترکان کشور را تشکیل می‌دهند

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  برق نیوز ، محسن ذبیحی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در پویش با انرژی، مشترکان خانگی و تجاری که بیش از ٨٠ درصد تعداد مشترکان کشور را تشکیل می‌دهند و سهم ۵٠ درصدی در مصرف دوران اوج را دارند، با پیش بینی جوایز ارزنده تشویق به کاهش این حامل انرژی می‌شوند.

وی افزود: بیش از ٨٠ میلیون جایزه برای کسانی که در کاهش مصرف برق در این طرح همکاری کنند پیش بینی شده است.

به گفته معاون هماهنگی توزیع توانیر، مشترکان در این طرح ضمن کمک به تامین برق مورد نیاز خود گامی برای فعالیت بخش‌های مولد و کشاورزی برمی دارند.

ذبیحی خاطرنشان کرد: همچنین تامین انرژی پایدار برق برای هموطنان ساکن مناطق گرم کشور از دیگر مزایای پیوستن به پویش با انرژی است.

وی با بیان اینکه توانیر در حال گذر از مدیریت سنتی به مدیریت هوشمند است، تصریح کرد: اختصاص سایر درآمد‌ها و مازاد مطالبات شرکت توزیع برق از مشترکان در جهت طرح‌های سرمایه گذاری جدید یا تکمیل طرح‌های در دست اقدام از امتیاز‌های ویژه توانیر برای استان کهگیلویه و بویراحمد است.

ذبیحی خطاب به مدیران صنعت برق کهگیلویه و بویراحمد، در نظر گرفتن چشم انداز آینده طرح‌ها را نیازی برای مدیریت مصرف اعتبارات خواند و تصریح کرد: بخش زیادی از اعتبارات توانیر برای اقدامات اصلاحی مانند جابه جایی پایه‌های برق هدر می‌رود که نیاز است تا این رویه اصلاح شود.

وی عملکرد مطلوب شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم را مدیون تیم همراه و پای کارکنان این شرکت دانست.

ذبیحی عنوان کرد: نگاه کارکنان توانیر خدمات مسوولانه است و این رویکرد اگرچه سرعت نمود آن در نقاط مختلف کشور متفاوت است، اما همه جای ایران قابل مشاهده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های صنعت برق در این استان به علت شرایط جغرافیایی و پراکندگی مناطق گران‌تر از بسیاری از نقاط کشور است خواستار نگاه ویژه دولت به این خطه شد.

علی محمد روستا با اشاره به اینکه بسیاری ازپمپاژ‌های کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد مانند منطقه خان احمد برای بهره برداری در انتظار برق است، افزود: نگاه ویژه به طرح‌ها ضروت دارد.

وی با بیان اینکه هزار میلیارد ریال برای جابه جایی پایه‌های برق استان در بازنمایی طرح‌های عمرانی نیاز است تاکید کرد: چشم انداز آینده طرح‌های عمرانی موضوع دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاهش میزان خاموشی‌های برق در استان حاصل تلاش‌های دو ساله کارکنان صنعت برق است.

محمد مرادی افزود:سرانه خاموشی‌های برق کهگیلویه و بویراحمد پیش از دولت سیزدهم هزار و ٢٠۵ دقیقه در سال برای هر مشترک بوده به ٨٣٠ دقیقه در سال برای هر خانوار کاهش یافته است.
به گفته وی، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ١٠ هزارمیلیارد ریال برای اصلاح و توسعه شبکه برق استان هزینه شده است.

مرادی خاطرنشان ساخت: اصلاح و توسعه شبکه توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح‌های تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، اصلاح و توسعه شبکه فشار متوسط و ضعیف، احداث پست‌های توزیع عمومی و برق رسانی به روستا‌های بدون شبکه برق در دولت سیزدهم انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های افزایش پایداری شبکه در سطح استان، عنوان کرد: از جمله مهم‌ترین طرح‌های زیرساختی در این زمینه تبدیل بیش از ۵٠٠ کیلومتر شبکه سیمی برق کهگیلویه و بویراحمد به کابل خودنگهدار بوده است.

به گفته مرادی، در زمینه اصلاح و توسعه شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف شبکه توزیع برق استان نیز بیش از ٨٠١ کیلومتر شبکه شامل ۴٧٢ کیلومتر در بخش شبکه فشار ضعیف و ٣٢٩ کیلومتر در حوزه شبکه فشار متوسط با احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی عنوان کرد: با همکاری دستگاه‌های متولی و مجوز‌های صادر شده از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ٢٢ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار بهره‌مند شده و عملیات اجرایی برق رسانی به ٩ روستای استان نیز در دست اقدام است.

وی اظهار کرد: از ٣ هزار و ٧۴٩ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی موجود در استان، تاکنون ٣ هزار و ۴۴٩ کیلومتر آن معادل ٩٢ درصد به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

در پایان این مراسم از خدمات ٢ ساله محمد مرادی مدیرعامل پیشین شرکت توزیع برق کهگیلویه وبویراحمد قدردانی و عبدالرسول روستایی به عنوان مدیرعامل این شرکت معرفی شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=131334

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.