8
مديركل دفتر آموزش، تحقيقات و نوآوری وزارت نيرو مطرح كرد

توسعه تعاملات دانشگاهی صنعت آب و برق از جهت‌گیری‌های اصلی وزارت نیرو است

  • کد خبر : 114314
  • 23 مهر 1402 - 22:24
توسعه تعاملات دانشگاهی صنعت آب و برق از جهت‌گیری‌های اصلی وزارت نیرو است
شعبان‌زاده تاکید کرد: اجرای این برنامه دستاوردهای متعددی را برای صنعت آب و برق به ارمغان آورده است كه مهم‌ترین آن ایجاد ظرفیت ارتباطی با یکایک دانشگاه‌ها و شكل‌گیری نقطه كانونی ارتباط وزارت نیرو با دانشگاه‌ها بوده است.

مدیرکل دفتر آموزش، تحقیقات و نوآوری وزارت نیرو گفت: وزارت نیرو در راستای معرفی صنعت آب و برق و رفیت‌های ارتباطی آن به اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، برگزاری نشست‌های تعاملی با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی را با عنوان «برنامه شهید معصومی (سه‌شنبه‌های دانشگاهی)» در دستور کار قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مرتضی شعبان‌زاده افزود: برنامه شهید معصومی در قالب جلسات تعاملی به صورت مجزا برای هر دانشگاه برگزار می‌شود و نمایندگان حوزه پژوهش و فناوری ستاد وزارت نیرو، شرکت‌های مادر تخصصی، شرکت‌های استانی و مراکز پژوهشی از سوی وزارت نیرو و همچنین مسئولان پژوهشی و ارتباط با صنعت و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در آن حضور می‌یابند.

وی اضافه کرد: در این جلسات ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ارتباطات علمی و دانشگاهی وزارت نیرو معرفی شده و نظرات اساتید در خصوص بهره‌گیری از این قابلیت‌ها و رفع چالش‌های مرتبط دریافت می‌شود.

این برنامه تاکنون با ۲۰ دانشگاه کشور با مشارکت و استقبال حدود ۶۳۰ نفر از اعضای هیأت علمی این دانشگاه‌ها برگزار شده است.

 

 

نیروگاهیان

شعبان‌زاده تاکید کرد: اجرای این برنامه دستاوردهای متعددی را برای صنعت آب و برق به ارمغان آورده است که مهم‌ترین آن ایجاد ظرفیت ارتباطی با یکایک دانشگاه‌ها و شکل‌گیری نقطه کانونی ارتباط وزارت نیرو با دانشگاه‌ها بوده است.

وی گفت: وزارت نیرو بر آن است با اجرای برنامه شهید معصومی شاخص شفافیت در پاسخگویی و پیگیری حل مشکلات صنعت آب و برق را در تعامل مستقیم و چهره به چهره با اساتید دانشگاه به عنوان بخشی از جامعه نخبگانی کشور ارتقاء دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=114314
  • نویسنده : مریم حاج‌نوروز نظری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.