1

توسعه زیرساخت‌های برق استان مرکزی با افتتاح ۱۵ پروژه در دولت سیزدهم

  • کد خبر : 134590
  • 09 تیر 1403 - 10:35
توسعه زیرساخت‌های برق استان مرکزی با افتتاح ۱۵ پروژه در دولت سیزدهم
مجتبي داودآبادي" در آیین افتتاح ۹ طرح ایستگاه‌های برق، خطوط انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای باختر که به صورت دورسخنی با حضور محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در تفرش به بهره‌برداری رسید

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)،”مجتبی داودآبادی” در آیین افتتاح ۹ طرح ایستگاه‌های برق، خطوط انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای باختر که به صورت دورسخنی با حضور محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در تفرش به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون در مجموع ۳۳۰ مگاولت آمپر ظرفیت پست و ۴۵ کیلومتر مدار خط در قالب ۱۵ پروژه در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید.
وی تصریح کرد: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۹ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال انجام و به ظرفیت زیر ساختی شبکه استان مرکزی افزوده شده است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر با بیان اینکه از این تعداد ۹ پروژه آن به ارزش ریالی ۶۲۶۰ میلیارد ریال با حضور برخط سرپرست ریاست جمهوری امروز به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ۹ پروژه افتتاح شده در استان بعنوان چهارمین قطب صنعتی کشور در شهرهای اراک، ساوه، خورق و محلات با رویکرد حفظ ضرباهنگ توسعه صنعتی و اقتصادی استان با ظرفیت ۱۶۵ مگاولت آمپر ظرفیت پست و ۴۵ کیلومتر مدارانجام شده است.
به گفته وی علاوه بر پروژه‌های زیر ساختی و احداث شده تعداد ۹ پروژه نیز در حوزه بهینه سازی و نگهداشت شبکه موجود با رویکرد برق‌رسانی مطمئن و بدون وقفه به مشترکین برق منطقه‌ای باختر با ارزش سرمایه گذاری بالغ بر ۲ هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون به ثمر رسیده است.
لازم به یادآوریست شرکت برق منطقه ای باختر مسئولیت انتقال انرژی الکتریکی در ۳ استان لرستان،مرکزی و همدان را بر عهده دارد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134590

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.