4

توسعه شبکه‌های برق روستایی مهریز در استان یزد

  • کد خبر : 23710
  • 16 اردیبهشت 1399 - 11:25
توسعه شبکه‌های برق روستایی مهریز در استان یزد
نواب در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با فرمانداری و بخشداری مهریز برای اجرای مشارکتی طرح بهسازی روشنایی افزود : تفاهم نامه ورودی روستای سر یزد مهریز با همکاری بخشداری و فرمانداری و اداره برق انجام و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود. وی افزود:اعتباری بیش از ۲ میلیارد تومان به صورت مشارکتی برای اصلاح و توسعه شبکه‌های برق روستایی در مهریز هزینه خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق، از راه اندازی، احداث و بهسازی چند شبکه برق رسانی در مهریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نواب در سفر به شهرستان مهریز گفت: اعتباری بیش از ۲ میلیارد تومان به صورت مشارکتی برای اصلاح و توسعه شبکه‌های برق روستایی در مهریز هزینه خواهد شد.وی در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با فرمانداری و بخشداری مهریز برای اجرای مشارکتی طرح بهسازی روشنایی افزود : تفاهم نامه ورودی روستای سر یزد مهریز با همکاری بخشداری و فرمانداری و اداره برق انجام و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

نیروگاهیان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : فاز دوم ورودی روستای تنگ چنار و ترمیم روشنایی روستای علی آباد چهل گزی به عنوان روستا‌های دارای اولویت در برنامه بهسازی قرار می‌گیرد.
نواب با بیان اینکه در اجرای این طرح‌های روستایی، زیبایی ظاهری لحاظ شده است، افزود : ۵۰۰ پایه، چراغ‌های فوق کم‌مصرف، توجه ویژه به موضوع تلفات و یکنواختی نور در سطح معبر‌های اصلی روستا‌ها در این طرح‌ها مدنظر قرار گرفته است.
بهسازی شبکه برق خیابان مطهری شمالی و جنوبی شهر مهریز و تکمیل روشنایی مسیر روستای مدوار و مساعدت در برق واحد تولیدی آرد در مهریز از دیگر مصوبات و بازدید از طرح‌های روشنایی در مهریز بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=23710

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.