2

توضیح شرکت توزیع برق البرز در خصوص خاموشی‌های شهرک صنعتی اشتهارد

  • کد خبر : 58636
  • 21 شهریور 1400 - 14:41
توضیح شرکت توزیع برق البرز در خصوص خاموشی‌های شهرک صنعتی اشتهارد
با توجه به استمرار گرمای شدید هوا، از کلیه شهروندان عزیز استدعا داریم تا پایان فصل گرما و کمبود برق موجود، در ساعت‌های پیک یا اوج مصرف برق لوازم غیرضروری مانند جاروبرقی، لباسشویی، اتو و نظایر آن را وارد مدار نکرده تا شاهد پایداری هرچه بیشتر شبکه برق در تابستان ۱۴۰۰ باشیم.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق البرز، در خصوص خاموشی‌های شهرک صنعتی اشتهارد توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در متن این جوابیه آمده است: مطابق اعلام معاون بهره برداری و دیسپاچینگ مرکز استان البرز، در چند روز  گذشته خاموشی‌های ناشی از کمبود برق با توجه به کاهش دمای هوا و همکاری گسترده بخش‌های صنایع، کشاورزی، اداری، تجاری و صرفه‌جویی جدی شهروندان در زمینه اعمال مدیریت مصرف بهینه برق به حداقل ممکن رسید. اما در هفته‌های پایانی مردادماه به دلیل کمبود تولید و افزایش شدید مصرف و خروج نیروگاه‌های برق‌آبی خاموشی‌های گسترده در کل کشور درقالب سهمیه‌های استانی از این کمبود اعمال شد که صنایع اشتهارد نیز در وضعیت کاملا مشابه با سایر صنایع موجود در استان شاهد اعمال خاموشی‌هایی بر اساس جداول زمانبندی اعلام شده بودند.

 

نیروگاهیان

البته در برخی ساعات به‌دلیل اشکالات فنی و حوادث غیرمترقبه شبکه خاموشی‌های خارج از برنامه زمانبندی نیز به‌صورت محدود در استان وجود داشته که شهرستان اشتهارد هم از این قاعده مستثنی نبود.
در پایان با توجه به استمرار گرمای شدید هوا، از کلیه شهروندان عزیز استدعا داریم تا پایان فصل گرما و کمبود برق موجود، در ساعت‌های پیک یا اوج مصرف برق لوازم غیرضروری مانند جاروبرقی، لباسشویی، اتو و نظایر آن را وارد مدار نکرده تا شاهد پایداری هرچه بیشتر شبکه برق در تابستان ۱۴۰۰ باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=58636
  • نویسنده : زهرا مهرادفر
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.