3
در مقایسه با مرداد سال گذشته:

تولید انرژی خالص در نیروگاه نکا بیش از ۷ درصد رشد داشت 

  • کد خبر : 84620
  • 05 شهریور 1401 - 15:43
تولید انرژی خالص در نیروگاه نکا بیش از ۷ درصد رشد داشت 
حسینعلی تازیکی مدیرعامل شركت مديريت توليد برق نكا با اعلام اين خبر افزود: نیروگاه شهید سلیمی نکا در مرداد امسال بیش از یک میلیارد و143 ميليون و456 هزاركيلووات ساعت انرژي تولید کرد که از اين ميزان توليد بالغ بر یک میلیارد و79 ميليون و926 هزاركيلووات ساعت انرژي خالص به شبكه سراسري برق كشور تزريق شد.

نیروگاه شهید سلیمی نکا با رشد بیش از ۷ درصدی در مرداد امسال، یک میلیارد و ۱۴۳ میلیون و ۴۵۶ هزار کیلووات ساعت انرژی تولید کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا، حسینعلی تازیکی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا با اعلام این خبر افزود: نیروگاه شهید سلیمی نکا در مرداد امسال بیش از یک میلیارد و۱۴۳ میلیون و۴۵۶ هزارکیلووات ساعت انرژی تولید کرد که از این میزان تولید بالغ بر یک میلیارد و۷۹ میلیون و۹۲۶ هزارکیلووات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تزریق شد.

وی گفت: با برنامه ریزی انجام شده، بهره برداری مناسب و تعمیرات به موقع و تلاش شبانه روزی و جهادی همکاران در تعمیرات غیر مترقبه، تولید انرژی در این ماه در مقایسه با مرداد سال گذشته بیش از هفت درصد رشد داشت و بالغ بر ۷۴ درصد انرژی تولید شده در واحدهای بخار و حدود ۲۶ درصد در واحدهای بلوک سیکل ترکیبی بدست آمد طوری که در پنج ماه ابتدای امسال ۴۰٫۵۸ درصد انرژی تعهدی سالانه نیروگاه، طبق برنامه محقق شد.

 

 

نیروگاهیان

نیروگاه شهید سلیمی نکا با ۴ واحد بخار به ظرفیت هرکدام ۴۴۰ مگاوات، ۲ واحد گازی به ظرفیت هریک ۱۳۷٫۶ مگاوات و یک واحد بخارسیکل ترکیبی با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات با تامین بیش از ۴ درصد برق کشور نقش موثری در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=84620
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شركت مديريت توليد برق نكا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.