7

تولید برق نیروگاه شهید رجایی ۶ درصد افزایش یافت/ میزان تولید نیروگاه از مرز ۶٫۳ میلیارد کیلووات ساعت گذشت

  • کد خبر : 33125
  • 09 مهر 1399 - 13:11
تولید برق نیروگاه شهید رجایی ۶ درصد افزایش یافت/ میزان تولید نیروگاه از مرز ۶٫۳ میلیارد کیلووات ساعت گذشت
نیروگاه شهید رجایی متشکل از سیزده واحد بخاری و سیکل ترکیبی است که در مجموع، سالانه بیش از 12 میلیارد کیلووات ساعت انرژی تولید می‌کنند.

نیروگاه شهید رجایی در نیمه نخست امسال بیش از ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص توسط تولید و به شبکه سراسری تحویل داده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، طی ۶ ماهه نخست سال جهش تولید بیش از ۶ میلیارد و ۳۹۶ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در واحدهای سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی تولید و به شبکه سراسری تحویل داده شده است.

در این بازه زمانی نیروگاه سیکل ترکیبی با سهم ۴۵ درصدی و نیروگاه بخار نیز با سهم ۵۵ درصدی در تولید این میزان انرژی خالص مشارکت داشته‌اند. این مهم در حالی است که در نیمه نخست امسال میزان تولید انرژی خالص در نیروگاه حدود ۶ درصد افزایش یافته است.

نیروگاه شهید رجایی متشکل از سیزده واحد بخاری و سیکل ترکیبی است که در مجموع، سالانه بیش از ۱۲ میلیارد کیلووات ساعت انرژی تولید می‌کنند.

نیروگاهیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=33125

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.