4
در 11 ماه سال جاری؛

تولید برق نیروگاه شهید سلیمانی کرمان ۱۱ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 44115
  • 09 اسفند 1399 - 12:45
تولید برق نیروگاه شهید سلیمانی کرمان ۱۱ درصد افزایش یافت
"حسین بحرالعلوم"، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق کرمان با اعلام این خبر گفت: از اين ميزان توليد بالغ بر 9 میلیارد و 512 میلیون کيلووات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تزريق شده است.

میزان تولید برق نیروگاه شهید سلیمانی کرمان از ابتدای سال تاکنون با افزایش ۱۱٫۳۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۹ میلیارد و ۶۷۰ میلیون کیلووات ساعت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حسین بحرالعلوم”، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق کرمان با اعلام این خبر گفت: از این میزان تولید بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۱۲ میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تزریق شده است.
وی ادامه داد: در این بازه زمانی حدود ۶۳ درصد انرژی تولیدی در واحدهای گاز و ۳۷ درصد در واحدهای بخار این نیروگاه تولید و ۱۰۳ درصد از تعهد تولید نیروگاه در سال جاری محقق شده است.
بحرالعلوم همچنین با اشاره به میزان تولید برق نیروگاه شهید سلیمانی در بازه زمانی یک‌ماهه بهمن گفت: طی این ماه تولید برق نیروگاه به بیش از ۷۳۵ میلیون کیلووات ساعت رسیده است.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق کرمان افزود: از این میزان تولید بالغ بر ۷۲۳ میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تزریق شده که حدود ۶۴ درصد انرژی تولیدی در واحدهای گاز و ۳۶ درصد در واحدهای بخار این نیروگاه بوده است.
نیروگاه سیکل ترکیبی شهید سلیمانی به عنوان یکی از بزرگترین نیروگاه‌های کشور با هشت واحد گازی و چهار واحد بخار، در پایداری شبکه برق جنوب‌شرق کشور نقش مهمی ایفا می‌کند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=44115
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.