1
در سه ماه نخست امسال:

تولید بیش از سیصد و شصت و هفت میلیون کیلووات ساعت انرژی در شرکت مدیریت تولید برق مشهد

  • کد خبر : 134615
  • 09 تیر 1403 - 11:40
تولید بیش از سیصد و شصت و هفت میلیون کیلووات ساعت انرژی در شرکت مدیریت تولید برق مشهد
بیش از سیصد و شصت و هفت میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی ناخالص در سه ماهه اول سال جاری از ۷ واحد نیروگاهی شرکت مدیریت تولید برق مشهد، تولید و به شبکه سراسری تحویل داده شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از تولید برق مشهد، بیش از سیصد و شصت و هفت میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی ناخالص در سه ماهه اول سال جاری از ۷ واحد نیروگاهی شرکت مدیریت تولید برق مشهد، تولید و به شبکه سراسری تحویل داده شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد؛ مهندس امیر طالبی طرقبه سرپرست این شرکت، در تشریح میزان تولید انرژی الکتریکی نیروگاه در سه ماهه سال جاری گفت؛ از ابتدای فروردین ماه تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۳ بیش از ۳۶۷ میلیون کیلووات ساعت انرژی در واحد های بخاری و گازی این نیروگاه ، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

سرپرست شرکت مدیریت تولید برق مشهد با اشاره به افزایش راندمان ناخالص در واحدهای تولیدی این شرکت در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۲ اعلام کرد؛ در بازه زمانی ۳ماهه سال ۱۴۰۳، راندمان ناخالص در واحدهای بخاری و گازی این نیروگاه ۱ درصد نسبت به سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ افزایش داشته است.

مهندس امیر طالبی طرقبه افزود؛ از این میزان انرژی الکتریکی تولید شده در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳, ۶۱/۳۷ درصد در واحدی بخاری و ۳۸/۶۳ درصد در واحدی گازی تولید و به شبکه سراسری تحویل داده شده است.

نیروگاه مشهد با بیش از ۶۰ سال سابقه درخشان تولید برق با دار بودن ۷ واحد تولیدی و توان نامی ۳۲۸ مگاوات، نقش مهمی در پایداری برق زائرین و مجاورین حرم ثامن الائمه حضرت امام رضا (ع) در کلان شهر مشهد را برعهده دارد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134615

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.