2
در شش ماه ابتدای امسال:

تولید بیش از نهصد و هفتاد و نه میلیون کیلو وات ساعت انرژی در شرکت مدیریت تولید برق مشهد

  • کد خبر : 112746
  • 04 مهر 1402 - 18:31
تولید بیش از نهصد و هفتاد و نه میلیون کیلو وات ساعت انرژی در شرکت مدیریت تولید برق مشهد
مهندس مصطفی رزمجو مقدم سرپرست دفتر مهندسی و برنامه ریزی این شرکت، در تشریح میزان تولید انرژی الکتریکی نیروگاه در ۶ ماهه سال جاری گفت؛ از ابتدای فروردین ماه تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۲ بیش از نهصد و هفتاد و نه میلیون کیلووات ساعت انرژی ناخالص در واحد های بخاری و گازی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

بیش از نهصد و هفتاد و نه میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی ناخالص در شش ماهه اول سال جاری از ۷ واحد نیروگاهی شرکت مدیریت تولید برق مشهد، تولید و به شبکه سراسری تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد؛ مهندس مصطفی رزمجو مقدم سرپرست دفتر مهندسی و برنامه ریزی این شرکت، در تشریح میزان تولید انرژی الکتریکی نیروگاه در ۶ ماهه سال جاری گفت؛ از ابتدای فروردین ماه تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۲ بیش از نهصد و هفتاد و نه میلیون کیلووات ساعت انرژی ناخالص در واحد های بخاری و گازی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

سرپرست دفتر مهندسی و برنامه ریزی شرکت مدیریت تولید برق مشهد با اشاره به رشد تولید انرژی در واحدهای گازی در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ اعلام کرد؛ در بازه زمانی ۶ ماهه سال ۱۴۰۲، تولید انرژی الکتریکی نا خالص در واحدهای گازی این نیروگاه ۲/۵ درصد نسبت به شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

 

 

نیروگاهیان

مهندس رزمجو مقدم افزود؛ از این میزان انرژی الکتریکی تولید شده در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲, ۵۳/۱۸ درصد در واحدی گازی و ۴۶/۸۲ درصد در واحدی بخاری تولید و به شبکه سراسری تحویل داده شده است.

نیروگاه مشهد با بیش از ۵۸ سال سابقه درخشان تولید برق با دار بودن ۷ واحد تولیدی و توان نامی ۳۲۸ مگاوات، نقش مهمی در پایداری برق زائرین و مجاورین حرم ثامن الائمه حضرت امام رضا (ع) در کلان شهر مشهد را برعهده دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=112746
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.