3

تولید بیش از ۱۷۰ هزار بطری ماده ضدعفونی‌کننده دست در پتروشیمی

  • کد خبر : 21270
  • 20 فروردین 1399 - 23:08
تولید بیش از ۱۷۰ هزار بطری ماده ضدعفونی‌کننده دست در پتروشیمی

تولید بیش از ۱۷۰ هزار بطری ماده ضدعفونی‌کننده دست در پتروشیمی تولید ماده ضدعفونی‌کننده دست در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به بیش از ۱۷۰ هزار بطری رسید. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از شانا، صنعت پتروشیمی ایران همچنان از همه ظرفیت‌های موجود برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا استفاده می‌کند […]

تولید بیش از ۱۷۰ هزار بطری ماده ضدعفونی‌کننده دست در پتروشیمی
تولید ماده ضدعفونی‌کننده دست در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به بیش از ۱۷۰ هزار بطری رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از شانا، صنعت پتروشیمی ایران همچنان از همه ظرفیت‌های موجود برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا استفاده می‌کند و با مشارکت شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و پتروشیمی کارون تولید محلول آنتی‌سپتیک و آب‌ ژاول با هدف تامین بخشی از نیازهای کشور برای مواد ضدعفونی‌کننده از ابتدای اسفندماه پارسال آغاز شد و این روند همچنان ادامه دارد.

شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی تاکنون بیش از ۱۷۰ هزار بطری نیم‌لیتری مواد ضدعفونی‌کننده دست تولید کرده و بیش از ۱۶۰ هزار بطری از این مواد تا این لحظه در میان مناطق عملیاتی ماهشهر و عسلویه و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت، بهداشت و درمان صنعت نفت و دیگر بیمارستان‌ها و اداره‌های دولتی کشور توزیع شده است.

با توجه به اینکه مواد اولیه مورد نیاز برای تولید این محصول به‌صورت مشارکت شرکت‌های پتروشیمی و در مواردی دیگر شرکت‌های تابع وزارت نفت انجام می‌شود، ۷۰ درصد حجم تولید به شرکت‌های مشارکت‌کننده اختصاص یافته و ۳۰ درصد به‌عنوان مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی در میان بیمارستان‌های دولتی و سایر سازمان‌ها و اداره‌ها توزیع می ‌شود.

اقدام های صنعت پتروشیمی برای مقابله با کرونا

از دیگر اقدام‌هایی که از سوی صنعت پتروشیمی انجام شده است می‌توان به تلاش واحدهای تولیدی برای تداوم تولید و عرضه محصولات مختلف پتروشیمیایی و حفظ آرامش بازار در حوزه صنایع پایین‌دستی اشاره کرد.

تولید روزانه ۱۵۰ تن آب ژاول با غلظت ۱۰ درصد در پتروشیمی کارون و عرضه گسترده آن در سطح کشور از اقدام‌های بسیار ارزشمندی است که با تلاش این مجتمع پتروشیمی و حمایت‌های برخی مجتمع‌ها سبب شده بخشی از نیازهای کشور به محصولات ضدعفونی‌کننده تأمین شود.

تولید و تحویل بیش از ۲۰۰ هزار کیلوگرم مواد اولیه موردنیاز برای تولید پارچه‌های مخصوص البسه بیمارستانی از دیگر اقدام‌هایی است که به تولید ۲ میلیون دست لباس بیمارستانی استاندارد برای کادر درمان منجر خواهد شد و می‌تواند کمک شایان توجهی برای تأمین نیازمندی‌های بخش درمان کشور باشد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21270

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.