2

تولید بیش از ۱ میلیارد و هفتصد میلیون کیلووات ساعت انرژی در شرکت مدیریت تولید برق مشهد

  • کد خبر : 100136
  • 11 فروردین 1402 - 0:36
تولید بیش از ۱ میلیارد و هفتصد میلیون کیلووات ساعت انرژی در شرکت مدیریت تولید برق مشهد
مهندس یاشار مغمومی مدیر دفتر مهندسی و برنامه ریزی این شرکت، در تشریح میزان تولید انرژی الکتریکی نیروگاه در ۱۲ ماهه سال گذشته گفت؛ از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان اسفند همان سال بیش از یک میلیارد و هفتصد و سی و شش میلیون ساعت انرژی خالص در واحد های بخاری و گازی این نیروگاه ، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

بیش از ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی ناخالص در سال گذشته از ۷ واحد نیروگاهی شرکت مدیریت تولید برق مشهد، تولید و به شبکه سراسری تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد؛ مهندس یاشار مغمومی مدیر دفتر مهندسی و برنامه ریزی این شرکت، در تشریح میزان تولید انرژی الکتریکی نیروگاه در ۱۲ ماهه سال گذشته گفت؛ از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان اسفند همان سال بیش از یک میلیارد و هفتصد و سی و شش میلیون ساعت انرژی خالص در واحد های بخاری و گازی این نیروگاه ، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

مدیر دفتر مهندسی و برنامه ریزی شرکت مدیریت تولید برق مشهد با اشاره به رشد تولید انرژی در سال ۱۴۰۱ در مقایسه با سال ۱۴۰۰و ۹۹ اعلام کرد؛ در بازه زمانی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱، تولید انرژی الکتریکی خالص در این نیروگاه، ۰/۴ نسبت به سال ۱۴۰۰ و بیش ۱۴/۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ رشد داشته است.

مهندس مغمومی افزود؛ از این میزان انرژی الکتریکی تولید شده در سال ۱۴۰۱، ۵۹ درصد در واحدی بخاری و ۴۱ درصد در واحدی گازی تولید و به شبکه سراسری تحویل داده شده است.

 

 

نیروگاهیان

نیروگاه مشهد با بیش از ۵۸ سال سابقه درخشان تولید برق با دار بودن ۷ واحد تولیدی و توان نامی ۳۲۸ مگاوات، نقش مهمی در پایداری برق زائرین و مجاورین حرم ثامن الائمه حضرت امام رضا (ع) در کلان شهر مشهد را برعهده دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=100136
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.