4
در10ماهه نخست امسال محقق شد :

تولید بیش از ۱۰میلیارد کیلو وات ساعت انرژی خالص

  • کد خبر : 121025
  • 09 بهمن 1402 - 14:23
تولید بیش از ۱۰میلیارد کیلو وات ساعت انرژی خالص
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، ابوالفضل موتابها رئیس هیات مدیره و مدیرعامل نیروگاه در تشریح این خبر گفت : در 10 ماهه سال جاری، 10 میلیارد و 136 میلیون و 769 هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از نیروگاه شهید رجایی: با تولید بیش از۱۰ میلیارد و صد میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در۱۰ ماهه امسال، ۱/۷۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد تولید داشته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، ابوالفضل موتابها رئیس هیات مدیره و مدیرعامل نیروگاه در تشریح این خبر گفت : در ۱۰ ماهه سال جاری، ۱۰ میلیارد و ۱۳۶ میلیون و ۷۶۹ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.
موتابها افزود: از این میزان انرژی، چهارمیلیارد و هفتصد و سی و یک میلیون و هفتصد و بیست و سه هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹ واحد بخاری و گازی نیروگاه سیکل ترکیبی و پنج میلیارد و چهارصد و پنج میلیون و چهل و شش هزار کیلووات ساعت انرژی درچهار واحد۲۵۰مگاواتی نیروگاه بخار تولید شده است.
مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی در ادامه بیان داشت: با این میزان تولید انرژی خالص در۱۰ ماهه امسال، این نیروگاه شاهد رشد ۱/۷۶ درصدی تولید انرژی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است.
نیروگاه شهید رجایی با ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی و ظرفیت نامی ۲۰۴۲ مگاوات، سالانه ۱۲ میلیاردکیلووات ساعت انرژی الکتریکی تولید می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=121025

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.