2

تولید بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مگاوات ساعت انرژی در نیروگاه رامین اهواز

  • کد خبر : 5875
  • 11 تیر 1398 - 20:30
تولید بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مگاوات ساعت انرژی در نیروگاه رامین اهواز

نیروگاه رامین اهواز پس از اتمام تعمیرات اساسی و رفع محدودیت‌های تولید طی ماه‌های گذشته، ضمن افزایش میزان ۵٫۷ درصدی تولید انرژی برق در سه ماهه سال ۹۸ به استقبال تابستان و پیک مصرف برق رفت. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “ناصر محمدی” مدیرعامل نیروگاه رامین با اشاره به اقدامات تعمیراتی و رفع چالش‌های […]

نیروگاه رامین اهواز پس از اتمام تعمیرات اساسی و رفع محدودیت‌های تولید طی ماه‌های گذشته، ضمن افزایش میزان ۵٫۷ درصدی تولید انرژی برق در سه ماهه سال ۹۸ به استقبال تابستان و پیک مصرف برق رفت.
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “ناصر محمدی” مدیرعامل نیروگاه رامین با اشاره به اقدامات تعمیراتی و رفع چالش‌های فنی طی ماه‌های گذشته از تولید ۲ میلیون ۴۰۶ هزار و ۳۶۴ مگاوات ساعت در ۳ ماهه سال جاری و افزایش ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این نیروگاه خبر داد.
وی میزان تولید انرژی این نیروگاه در خرداد سال جاری را یک‌میلیون و ۱۱۷ هزار و ۲۵۳ مگاوات ساعت اعلام کرد و گفت: این میزان تولید نسبت به تولید انرژی برق در خرداد ۹۷ از افزایش ۱۵٫۶۵ درصدی برخوردار بوده است.
محمدی همچنین میزان کارکرد خردادماه این نیروگاه را ۴۳۹۹ ساعت عنوان کرد و افزود: این میزان کارکرد نسبت به خرداد سال گذشته از افزایش ۱۷٫۲۴ درصدی برخوردار بوده است.
مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز با اشاره به نقش انرژی برق در توسعه و آبادانی کشور اظهار داشت: انرژی برق به‌عنوان یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین نیازهای جامعه است، به‌طوری که تداوم روند زندگی روزمره را بدون این انرژی حیاتی نمی‌توان متصور شد.
وی گفت: تامین پایدار و مستمر این نیاز اساسی و خدمت‌رسانی به مردم، رسالت کارکنان این نیروگاه ۱۸۵۰ مگاواتی است و با توجه به شرایط اقلیمی و گرمای بیش از حد هوا در استان خوزستان خرسندیم که با انجام مطلوب رسالت خود در تامین آسایش هموطنان نقش آفرینی می‌کنیم.
نیروگاه رامین اهواز با شش واحد تولیدی و مجموع ۱۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تقویت شبکه سراسری برق کشور دارد.

 

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=5875

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.