3
در 9 ماه اخیر صورت گرفت؛

تولید بیش از ۴ میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه بندرعباس

  • کد خبر : 38940
  • 02 دی 1399 - 19:47
تولید بیش از ۴ میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه بندرعباس
"محمدعقیل عامری" در این رابطه گفت: به همت کارکنان پرتلاش این نیروگاه در راستای تعمیرات صورت گرفته در واحدهای بخار این نیروگاه میزان تولید انرژی برق از مرز 4 میلیون و 111 هزار و 164 مگاوات ساعت گذشته و همچنین نیروگاه در جذب بار راکتیو سلفی جنوب شرق کشور و تصحیح ولتاژ منطقه مشارکت داشته است.

سرپرست معاونت مهندسی و برنامه ریزی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان گفت: انرژی تولیدی نیروگاه بندرعباس در ۹ ماه سال جاری از چهار میلیون و ۱۱۱ هزار و ۱۶۴ مگاوات ساعت گذشت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمدعقیل عامری” در این رابطه گفت: به همت کارکنان پرتلاش این نیروگاه در راستای تعمیرات صورت گرفته در واحدهای بخار این نیروگاه میزان تولید انرژی برق از مرز ۴ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۱۶۴ مگاوات ساعت گذشته و همچنین نیروگاه در جذب بار راکتیو سلفی جنوب شرق کشور و تصحیح ولتاژ منطقه مشارکت داشته است.

سرپرست معاونت مهندسی و برنامه ریزی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان با اعلام این خبر افزود: از این میزان تولید حدود ۳ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۸۲۰ مگاوات سهم واحدهای بخار و بیش از ۱۱۸ هزار و ۳۴۴ مگاوات سهم واحدهای گازی نیروگاه بوده است.
عامری افزود: نیروگاه بندرعباس با چهار واحد بخاری  و ۲ واحد گازی به ظرفیت ۱۳۲۰ مگاوات به عنوان بزرگترین نیروگاه جنوب شرق کشور با تولید حداکثری انرژی در تابستان امسال نقش بسزایی در پایداری شبکه برق سراسری و تامین برق استان داشته است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=38940
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.