6
در 10 ماهه سال جاری صورت پذیرفت؛

تولید بیش از ۷٫۵ میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز

  • کد خبر : 41716
  • 09 بهمن 1399 - 13:26
تولید بیش از ۷٫۵ میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز
"خلیل محمدی" مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز با اعلام این خبر اظهار داشت: با تولید 681 هزار و 631 مگاوات ساعت برق این نیروگاه در دی ماه سال جاری، مجموع تولید برق نیروگاه در 10 ماهه سال جاری به 7 میلیون و 649 هزار و 506 مگاوات ساعت رسید.

نیروگاه رامین اهواز در ۱۰ ماهه سال جاری توانست ۷ میلیون و ۶۴۹ هزار و ۵۰۶ مگاوات ساعت انرژی برق تولید و به شبکه سراسری برق کشور ارائه کند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “خلیل محمدی” مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز با اعلام این خبر اظهار داشت: با تولید ۶۸۱ هزار و ۶۳۱ مگاوات ساعت برق این نیروگاه در دی ماه سال جاری، مجموع تولید برق نیروگاه در ۱۰ ماهه سال جاری به ۷ میلیون و ۶۴۹ هزار و ۵۰۶ مگاوات ساعت رسید.
مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز با اشاره به افزایش ۲۶ درصدی تولید برق این نیروگاه در دی‌ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، متوسط تولید لحظه‌ای در دی ماه را ۲۳۷ مگاوات ساعت و در ۱۰ ماهه سال را ۲۳۲ مگاوات ساعت عنوان کرد.

 

 

نیروگاهیان

وی همچنین ساعت کارکرد واحدهای تولیدی در دی ماه را ۲۸۸۱ ساعت و در ۱۰ ماهه سال را ۳۲ هزار و ۹۲۶ ساعت اعلام کرد.
محمدی اظهار داشت: با توجه به لزوم آمادگی واحدهای این نیروگاه برای تولید حداکثری برق بویژه در فصل تابستان و پیک مصرف برق، اقدام به اجرای پروژه تعمیرات اساسی واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۶ و رفع محدودیت‌های فنی سایر واحدهای این نیروگاه نمودیم و امید است با تکیه بر لطف خداوند و همچنین دانش و تجربه ارزشمند همکاران خود بتوانیم با آمادگی مطلوبی به استقبال تابستان آتی برویم.
نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی، نقش مهمی در تأمین آسایش مردم و پشتیبانی از شبکه برق کشور ایفا می‌کند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=41716
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.