4
در آذرماه امسال تحقق یافت؛

تولید بیش از ۷۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهید رجایی قزوین

  • کد خبر : 39665
  • 12 دی 1399 - 13:04
تولید بیش از ۷۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
"محمد روشنفکر" رییس گروه برنامه‌ریزی، آمار و فناوری اطلاعات نیروگاه شهید رجایی در تشریح میزان تولید انرژی در آذر امسال گفت: در نهمین ماه سال جاری، به میزان 729 میلیون و 30 هزار و 400 کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

بیش از ۷۰۰ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص طی آذر ماه امسال در واحدهای نیروگاه شهید رجایی تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمد روشنفکر” رییس گروه برنامه‌ریزی، آمار و فناوری اطلاعات نیروگاه شهید رجایی در تشریح میزان تولید انرژی در آذر امسال گفت: در نهمین ماه سال جاری، به میزان ۷۲۹ میلیون و ۳۰ هزار و ۴۰۰ کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

وی در ادامه به سهم تولید واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی در ماه آذر اشاره کرد و اظهار داشت: از این میزان انرژی تولیدی، ۳۰۶ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۴۰۰ کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی و ۴۲۲ میلیون و ۶۱۸ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه بخار تولید شده است.
این میزان انرژی در حالی به دست آمده است که فصل تعمیرات در نیروگاه شهید رجایی آغاز شده و هم اکنون ۲ واحد گازی و یک واحد بخاری سیکل ترکیبی برای انجام تعمیرات از مدار تولید، خارج شده است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=39665
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.