8

تولید تابلو برق های صنعتی در کرمانشاه

  • کد خبر : 34561
  • 08 آبان 1399 - 18:54
تولید تابلو برق های صنعتی در کرمانشاه
هرجا که بحث بهره برداری انرژی الکتریکی در تولید، انتقال و توزیع و تبدیل انرژی الکتریکی و کنترل تجهیزات مصرف کننده انرژی الکتریکی مطرح باشد، وجود تابلو‌های برق ضرورت می‌یابد.

تابلو برق یک محفظه برای نصب و سیم بندی تجهیزات الکتریکی یا الکترونیکی است که کلید‌ها و قطعات کنترلی و حفاظتی و لوازم نمایشگر (ولتاژ، جریان، فرکانس، توان، کسینوس فی و …) روی آن نصب می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تابلوی برق به عنوان مجموعه‌ای که در آن یک یا چند وسیله قطع و وصل همراه با تجهیزات کنترل، اندازه گیری، حفاظتی، تنظیم کننده و …؛ به منظور ایجاد ارتباطات لازم بین آن‌ها و سایر تجهیزات خارج از تابلو وجود دارد، می‌باشد.

به طور کلی هرجا که بحث بهره برداری انرژی الکتریکی در تولید، انتقال و توزیع و تبدیل انرژی الکتریکی و کنترل تجهیزات مصرف کننده انرژی الکتریکی مطرح باشد، وجود تابلو‌های برق ضرورت می‌یابد.

تابلو‌های برق را می‌توان از جنبه‌های گوناگون تقسیم بندی نمود که مهمترین این تقسیم بندی‌ها بر اساس ولتاژ نامی تجهیزات و تابلو است. تابلو‌هایی که تجهیزات آن‌ها دارای ولتاژ حداکثر تا ۱ کیلو ولت می‌باشند، در بخش فشار ضعیف قرار می‌گیرند و ولتاژ نامی بالاتر از یک کیلو ولت را در بخش فشار متوسط قرار می‌دهند که به طور معمول تجهیزات حداکثر تا ۳۶ کیلو ولت درون سلول قرار داده می‌شود.

نیروگاهیان

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=34561

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.