2
در 8 ماه اخیر محقق شد؛

تولید حدود ۶٫۵ میلیارد کیلووات‌ساعت انرژی خالص در نیروگاه شهیدسلیمی نکا

  • کد خبر : 90988
  • 06 آذر 1401 - 16:41
تولید حدود ۶٫۵ میلیارد کیلووات‌ساعت انرژی خالص در نیروگاه شهیدسلیمی نکا
"حسینعلی تازیکی" عنوان کرد: نیروگاه شهیدسلیمی نکا در آبان‌ امسال، بیش از 638 میلیون و 827 هزار کیلووات‌ساعت انرژی تولید کرد، که از این میزان تولید حدود­ 605 میلیون و 474 هزار کیلووات‌ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تزریق شد.

مدیرعامل نیروگاه شهیدسلیمی نکا از تولید بیش از ۶ میلیارد و ۴۴۴ میلیون و ۹۴۶ هزار­کیلووات‌ساعت انرژی طی هشت‌ماه سال جاری در این نیروگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا، “حسینعلی تازیکی” عنوان کرد: نیروگاه شهیدسلیمی نکا در آبان‌ امسال، بیش از ۶۳۸ میلیون و ۸۲۷ هزار کیلووات‌ساعت انرژی تولید کرد، که از این میزان تولید حدود­ ۶۰۵ میلیون و ۴۷۴ هزار کیلووات‌ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تزریق شد.
مدیرعامل نیروگاه شهیدسلیمی نکا افزود: در هشت‌ماه گذشته بیش از ۷۷ درصد در واحدهای بخار و حدود ۲۳ درصد در واحدهای بلوک سیکل ترکیبی انرژی تولید شده،  به‌گونه‌ای که در ماه‌های مذکور، بیش از ۶۶٫۵ درصد انرژی تعهدی سالانه نیروگاه، طبق برنامه محقق شد.

 

 

نیروگاهیان

تازیکی ادامه داد: در راستای ایجاد آمادگی تولید پایدار برای فصل زمستان، تعمیرات میان‌دوره­‌ای واحدهای ۴ و ۳ و ۲ بخار و بازدیدهای دوره‌­ای واحد­های یک و دو گازی انجام شد و تعمیرات میان‌دوره ای واحد یک بخار نیز روزهای پایانی خود را سپری می­‌کند.

نیروگاه شهیدسلیمی نکا با ۴ واحد بخار به‌ظرفیت هرکدام ۴۴۰ مگاوات، ۲ واحد گازی به‌ظرفیت هریک ۱۳۷٫۶ مگاوات و یک واحد بخار سیکل ترکیبی با ظرفیت ۱۶۰مگاوات با تامین بیش از ۴ درصد برق کشور نقش موثری در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=90988
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.