1
همراه با دانش‌بنیان‌های صنعت آب و برق(9)؛

تولید دستگاه‌های دانش‌بنیان آشکارساز/ از مهندسی معکوس و قطع واردات تا حضور در عرصه صادرات

  • کد خبر : 93776
  • 13 دی 1401 - 3:34
تولید دستگاه‌های دانش‌بنیان آشکارساز/ از مهندسی معکوس و قطع واردات تا حضور در عرصه صادرات
شرکت دانش‌بنیان فرایند ارقام پرداز از شرکت‌های حاضر در هجدهمین نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب کشور، اولین تولیدکننده دستگاه آشکارساز در ایران از سال 1380 است که اقدام به تولید دو نوع دستگاه دریچه یاب و لوله یاب فلزی به شیوه مهندسی معکوس کرده است.

مدیر‌عامل یک شرکت دانش بنیان از فرآیند مهندسی معکوس دستگاه آشکارساز تا قطع واردات و حضور در عرصه صادرات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، شرکت دانش‌بنیان فرایند ارقام پرداز از شرکت‌های حاضر در هجدهمین نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب کشور، اولین تولیدکننده دستگاه آشکارساز در ایران از سال ۱۳۸۰ است که اقدام به تولید دو نوع دستگاه دریچه یاب و لوله یاب فلزی به شیوه مهندسی معکوس کرده است.
این شرکت دانش‌بنیان تولیدات خود را به مروز زمان بر اساس  پیشرفت و افزایش نیاز به توسعه شبکه تاسیسات آب و فاضلاب کشور محصولات خود را رشد و ارتقا داد.
محمد‌رضا عزیزی مدیر‌عامل شرکت در این باره گفت: شرکت ابتدا برای تامین نیازهای شبکه تاسیسات داخلی کشور نمایندگی چندین شرکت معتبر ژاپنی، کانادایی، هلندی و ایتالیایی را بر عهده داشته است و دستگاه های لوله یاب، کابل یاب و نشت یاب را برای مصارف داخل کشور وارد می‌کرده است.
وی افزود: با توجه به افزایش قیمت‌ها، تغییر قیمت ارز، تحریم‌ها و عدم پشتیبانی شرکت های خارجی از محصولات و افزایش بار مالی سنگین بر صنعت آب  و فاضلاب کشور با دعوت به کار  متخصصان، مهندسان و نخبگان دانشگاهی داخل کشور اقدام به تولید این دستگاه‌ها کردیم و در سال ۹۳ به عنوان شرکت‌ دانش‌بنیان تولیدی تجهیزات High-Tech شناخته شدیم.
وی با تاکید بر آموزش و پشتیبانی محصولات این شرکت ادامه داد: آموزش به کاربران و خدمات پس از فروش در تمام مراحل نصب و تعمیر تعهد اصلی است که شرکت ما بر دوش خود احساس می‌کند.

 

 

نیروگاهیان

عزیزی اضافه کرد: صادرات محصولات تولیدی به عنوان رکن اساسی برنامه های توسعه‌ای شرکت است که با رشد ۳۰۰درصدی این امر محقق و محصولات این شرکت وارد عرصه تجارت جهانی شد.
وی با تاکید بر دو هدف اصلی این شرکت افزود: دستیابی به تکنولوژی های نو و خودکفایی کشور در این بعد و صادرات محصولات با تکنولوژی بالا در بازارهای جهانی از مهمترین دغدغه‌های شرکت فناور ما است.
این شرکت دانش بنیان اعتماد کارفرمایان، پیمانکاران و مدیران ارشد شرکت‌های دولتی را به عنوان اصلی ترین دغدغه شرکت های دانش‌بنیان دانست و افزود: رشد و توسعه فناوری، دستیابی به تکنولوژی‌های ‌روز دنیا و قابل رقابت شدن محصولات با دانش و تخصص داخل کشور، تنها در سایه اعتماد مدیران ارشد اجرایی محقق می‌شود و فرصتی برای شرکت‌های دانش بنیان ایجاد می‌کند تا بعد از فروش و ارزیابی محصولات در مرحله اجرا برای افزایش بهره‌وری و بهینه‌سازی محصولات خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=93776
  • نویسنده : مریم حاج‌نوروز نظری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.