1

تولید روزانه نیروگاه‌های حرارتی از یک میلیون مگاوات ساعت گذشت/ سیر صعودی تولید برق نیروگاه‌های کشور

  • کد خبر : 134517
  • 07 تیر 1403 - 11:27
تولید روزانه نیروگاه‌های حرارتی از یک میلیون مگاوات ساعت گذشت/ سیر صعودی تولید برق نیروگاه‌های کشور
مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت برق حرارتی با اشاره به اینکه تولید روزانه نیروگاه‌های حرارتی از مرز 1.1 میلیون مگاوات ساعت انرژی عبور کرده است

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق حرارتی، مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت برق حرارتی با اشاره به اینکه تولید روزانه نیروگاه‌های حرارتی از مرز ۱٫۱ میلیون مگاوات ساعت انرژی عبور کرده است، گفت: تولید برق این واحدها در سه ماهه نخست امسال با رشد سه درصدی نسبت به سال گذشته به ۹۰ میلیون مگاوات ساعت رسید.

🔹اسماعیل نمازی با اشاره به آمادگی نیروگاه‌های کشور برای تامین برق پیک تابستان امسال، افزود: از این میزان تولید ۵۸ درصد آن مربوط به واحدهای سیکل‌ترکیبی است که میزان تولید انرژی آن‌ها با افزایش سه درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۵۲ میلیون مگاوات ساعت رسیده است.

🔹وی با اشاره به اینکه در سه ماه نخست امسال بخش اعظم برق مورد نیاز کشور توسط نیروگاه‌های حرارتی تامین شده است، گفت: میزان تولید برق واحدهای گازی در این مدت با افزایش ۱٫۵ درصدی به ۱۷ میلیون مگاوات و سهم تولید واحدهای بخاری نیز به بیش از ۲۰ میلیون مگاوات ساعت رسیده است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134517

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.