4

تولید قطعات برای قطع وابستگی به خارج

  • کد خبر : 14402
  • 24 دی 1398 - 14:53
تولید قطعات برای قطع وابستگی به خارج

مجتمع صنعتی اسفراین با انعقاد قرارداد یک میلیو ن یورویی با شرکت مپنا، به سمت تولید قطعات نیروگاه برق می رود.   بیشتر بخوانید ۹۰درصد تجهیزات انرژی های تجدیدپذیر بومی سازی شده است بومی‌سازی بیش از ۷۰ درصد قطعات بخش فولادسازی ذوب‌آهن لینک ۳   نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری […]

مجتمع صنعتی اسفراین با انعقاد قرارداد یک میلیو ن یورویی با شرکت مپنا، به سمت تولید قطعات نیروگاه برق می رود.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی، مدیرعامل مجتمع صنعتی فولاد اسفراین گفت: این قرارداد در حوزه تامین قطعات مورد نیاز ساخت نیروگاه های تولید برق با هدف استمرار و تامین مطمئن برق و قطع وابستگی به خارج از کشور بسته شد.

کیومرث میرزایی با اشاره به اولویت گروه مپنا مبنی بر بومی سازی قطعات تولیدی و تجهیزات نیروگاه های برق در کشور افزود: این همکاری ها به سمت تولیدات با مقیاس های بالاتر و قطعات سنگین تر پیش می رود که در گذشته از خارج وارد می شد.

انتهای پپیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=14402

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.