3

تولید محلول ضدعفونی در نیروگاه مفتح

  • کد خبر : 19535
  • 22 اسفند 1398 - 22:13
تولید محلول ضدعفونی در نیروگاه مفتح

به همت کارکنان امور شیمی نیروگاه شهید مفتح، بیش از ۱۰۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح در آزمایشگاه شیمی این نیروگاه تولید شد.   بیشتر بخوانید آمادگی نیروگاه شهید رجایی برای تولید آب ژاول تولید ۲۵۰ هزار لیتر ضد عفونی کننده در نیروگاه شهید سلیمی نکا تولید ۱۶۵ تن مواد ضدعفونی در نیروگاه […]

به همت کارکنان امور شیمی نیروگاه شهید مفتح، بیش از ۱۰۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح در آزمایشگاه شیمی این نیروگاه تولید شد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح، رئیس اداره آزمایشگاه شیمی نیروگاه شهید مفتح با اعلام این خبر گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کروناویروس و در راستای حفظ سلامت هموطنان بیش از ۱۰۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده شامل ۶۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده دست و ۴۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده سطوح در آزمایشگاه شیمی نیروگاه تهیه و به مراکز بهداشتی و درمانی استان همدان تحویل شد.

افشین غفاری افزود: نیروگاه شهید مفتح توانایی تولید مقادیر بیشتری محلول ضدعفونی کننده را دارد و در راه خدمت به سلامت جامعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: کارکنان نیروگاه با تمام توان و تا ریشه کن کردن کروناویروس در کنار جامعه پرتلاش پزشکی و درمانی کشور ایستاده اند.

حمایت صندوق بیمه روستائیان از خانواده‌های درگیر کرونا

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان نیز گفت: این صندوق در راستای حمایت از بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران خود در مقابل شیوع کروناویروس، کانال ارتباطی ویژه‌ای را برای اعضا در قالب کمپین «روستای بدون کرونا» راه‌اندازی کرده است.

مهدی سماواتی در گفت وگو با ایسنا، افزود: در این کانال ارتباطی که بر بستر پیامک طراحی شده، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیرانی که به صورت قطعی درگیر این بیماری بوده یا متاسفانه یکی از اعضای خود را از دست داده‌اند، می‌توانند با ارسال عدد ۵ به ۳۰۰۰۲۷، به ما اطلاع دهند.

وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح این است که با شناسایی خانواده‌های عضو صندوق که به صورت قطعی درگیر این بیماری شده‌اند یا به علت شیوع کروناویروس آسیب دیده‌اند، بتوانیم از آنها حمایت کنیم تا از این چالش عبور کنند.

سماواتی اظهار کرد: تلاش ما این است که در مرحله اول، با اطلاع‌رسانی گسترده پیامکی به جامعه هدف یا از طریق شبکه‌های اجتماعی، محیط روستایی و عشایری استان را از گزند این بیماری دور نگه داریم و در مرحله دوم نیز اگر یکی از خانواده‌های عضو صندوق درگیر این بیماری شد، در چارچوب ضوابط و مقررات صندوق از آن حمایت کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=19535

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.