4
در 4 ماهه امسال محقق شد:

تولید ناخالص بیش از پانصد و نود و چهار میلیون و پانصد و هفتاد هزار کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه مشهد

  • کد خبر : 109497
  • 18 مرداد 1402 - 12:59
تولید ناخالص بیش از پانصد و نود و چهار میلیون و پانصد و هفتاد هزار کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه مشهد
نیروگاه مشهد با قدمتی بیش از ۵۸ سال و با ۷ واحد تولیدی قدیمی ترین نیروگاه بخاری فعال کشور است و نقش مهمی در تولید برق شهرستان مشهد و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند.

بیش از پانصد و شصت و هشت میلیون و هفتصد و پنجاه و دو هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در چهار ماهه سال جاری از سوی واحدهای هفت گانه نیروگاه مشهد، تولید و به شبکه سراسری ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد، مهندس اباذر دهقان پور مدیرعامل این شرکت، در خصوص میزان تولید انرژی الکتریکی در چهار ماهه امسال گفت: در چهار ماهه اول امسال دویست و چهل و چهار میلیون و چهارصد و بیست و شش هزار کیلو وات ساعت انرژی الکتریکی خالص در واحدهای بخاری و سیصد و بیست و چهار میلیون و سیصد و بیست و شش هزار کیلو وات ساعت در واحدهای گازی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

وی همچنین در پایان با اشاره به افزایش فزاینده دمای هوا در کشور افزود: برای ارتقاء آمادگی واحدها برای تولید پایدار انرژی در ایام پیک مصرف تابستان، همکاران ما با توجه به فرآیند سخت تولید برق در محیط های پراسترس، گرم و طاقت فرسا، شبانه روزی و بی وقفه در تلاشند تا با مرتفع نمودن سریع محدودیت ها، در تولید مطمئن و پایدار برق و نیز آسایش مردم خللی بوجود نیاید، اما از مشترکان فهیم تقاضا داریم که مثل همیشه با مدیریت کردن مصارف انرژی خود در زمان های اوج مصرف، به خادمان خود در صنعت برق کمک کنند تا دوران اوج مصرف تابستان امسال را بدون خاموشی سپری کنیم.

 

 

نیروگاهیان

گفتنی است نیروگاه مشهد با قدمتی بیش از ۵۸ سال و با ۷ واحد تولیدی قدیمی ترین نیروگاه بخاری فعال کشور است و نقش مهمی در تولید برق شهرستان مشهد و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=109497
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.