3
در سال ۱۴۰۲ تحقق یافت؛

تولید ۷ میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهید مفتح همدان

  • کد خبر : 126586
  • 06 فروردین 1403 - 11:57
تولید ۷ میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهید مفتح همدان
معاون تولید نیروگاه شهید مفتح ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بیش از ۷ میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در سال گذشته از سوی واحدهای نیروگاه شهید مفتح، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از نیروگاه شهید مفتح همدان، معاون تولید نیروگاه شهید مفتح ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بیش از ۷ میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در سال گذشته از سوی واحدهای نیروگاه شهید مفتح، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح، پژمان اختری گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان اسفند همان سال، بیش از ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در واحدهای این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

وی با اشاره به رشد تولید انرژی سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال ۱۴۰۱ تصریح کرد: در طی ۱۲ ماه سال گذشته، تولید انرژی الکتریکی خالص در این نیروگاه تقریباً ۱٫۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

نیروگاه شهید مفتح همدان با دارا بودن چهار واحد بخاری در مجموع به ظرفیت هزار مگاوات به عنوان نخستین نیروگاه کشور در زمینه استفاده از پساب شهری در چرخه تولید انرژی، علاوه بر تأمین ۲ درصد برق مورد نیاز شبکه برق کشور، نقش مهمی در پایداری این شبکه دارد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=126586

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.