5

تولید ۱٫۸ میلیارد کیلووات برق در نیروگاه اصفهان

  • کد خبر : 9127
  • 21 آبان 1398 - 17:24
تولید ۱٫۸ میلیارد کیلووات برق در نیروگاه اصفهان

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان از تولید بیش از یک میلیارد و ۸۴۳ میلیون کیلووات برق در این نیروگاه طی هفت ماه اخیر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، “امیر نریمانی” افزود: نیروگاه حرارتی اصفهان تا پایان مهرماه، یک میلیارد و ۸۴۳ میلیون و ۲۴۲ هزار کیلووات […]

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان از تولید بیش از یک میلیارد و ۸۴۳ میلیون کیلووات برق در این نیروگاه طی هفت ماه اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، “امیر نریمانی” افزود: نیروگاه حرارتی اصفهان تا پایان مهرماه، یک میلیارد و ۸۴۳ میلیون و ۲۴۲ هزار کیلووات برق تولیدی را به شبکه سراسری برق کشور تحویل داد که این میزان تولید برق، ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه واحدهای مولد برق بخاری نیروگاه اصفهان حدود دو سوم برق کلان‌شهر اصفهان را تامین می‌کنند، گفت: در حالی‌که نیم قرن از راه‌اندازی اولین واحدهای بخاری تولید برق این نیروگاه و حدود ۳۰ سال از عمر دو واحد بزرگ ۳۲۰ مگاواتی آن می‌گذرد، اما همچنان با حداکثر توان، برق تولید می‌کند و از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیارد و ۸۴۳ میلیون و۲۴۲ هزار کیلووات ساعت برق تولیدی را به شبکه سراسری تحویل داده است.

به گفته نریمانی، این میزان تولید برق، با لحاط متوسط مصرف ماهیانه ۲۰۰ کیلووات ساعت برای هر خانوار، معادل مصرف برق سالیانه بیش از ۷۶۰ هزار خانوار و جمعیتی بالغ بر دو میلیون نفر است.

نیروگاه اصفهان با پنج واحد مولد برق حرارتی، بخاری و مجموع ظرفیت نامی ۸۳۵ مگاوات در جنوب غربی شهر اصفهان و در حاشیه رودخانه زاینده‌رود واقع شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=9127

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.