0
مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان:

تونل انرژی تبریز به زودی به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 133370
  • 23 خرداد 1403 - 10:45
تونل انرژی تبریز به زودی به بهره برداری می رسد
رسول اسماعیل زاده با اشاره به آخرین وضعیت طرح مهم و بزرگ تونل انرژی کلانشهر تبریز گفت: خوشبختانه عملیات اجرایی عمرانی این مگاپروژه ٧.٣ کیلومتری در مراحل پایانی قرار دارد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر، رسول اسماعیل زاده با اشاره به آخرین وضعیت طرح مهم و بزرگ تونل انرژی کلانشهر تبریز گفت: خوشبختانه عملیات اجرایی عمرانی این مگاپروژه ٧.٣ کیلومتری در مراحل پایانی قرار دارد که پس از گذراندن آزمایشهای حفاظتی اتصالات و برقدار شدن آن به طور کامل مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی افزود: دو طرح اجرایی خط خاقانی – گلستان و “تونل انرژی” می تواند ده ها سال، کار تامین برق مرکز شهر تبریز را با اطمینان کامل انجام دهد.
وی در پایان از حمایتها و همکاریهای استانداری، دادستان تبریز، فرمانداری، دیوان محاسبات، سازمان بازرسی، شهرداری و سایر ارگانهای مرتبط با طرح و همچنین ساکنان مسیر اجرایی طرحها قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=133370

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.