2
به مناسبت دهه امامت و ولایت: 

تیم جهادی متخصص پایگاه بسیج شهید عبادیان نیروگاه نکا به مناطق محروم اعزام شد

  • کد خبر : 82178
  • 04 مرداد 1401 - 19:42
تیم جهادی متخصص پایگاه بسیج شهید عبادیان نیروگاه نکا به مناطق محروم اعزام شد
در اين طرح كه هزينه آن به همت خيرين و گروه جهادي پرداخت شد زیربنای 5 ساختمان تكميل و همچنين ديوار چيني و شيب بندي يك ساختمان انجام گرفت.

به مناسبت دهه امامت و ولایت و به منظور ارائه خدمات به مردم مناطق محروم، گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید عبادیان نیروگاه نکا به شهرستان ساری اعزام شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه مقاومت بسیج شهید عبادیان، به مناسبت دهه امامت و ولایت گروه جهادی پایگاه بسیج شهید عبادیان با مشارکت گروه جهادی مدافعان حرم استان مازندران جهت ارائه خدمات به شهروندان مناطق کوی اصحاب ساری و روستاهای سمسکنده، صاحبی، کوکه باغ جناسم شهرستان ساری به مدت ۴۸ ساعت و با حضور ۶۰ نیروی جهادی استان و در قالب ۵ تیم اعزام شد.

عباس دلخوش مسئول گروه جهادی پایگاه بسیج نیروگاه این طرح را در راستای تداوم همدلی با محرومان به نیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: گروه جهادی شهدای نیروگاه با رویکرد خدمت رسانی و ارائه خدمات بیمنت که از ویژگی های شهید سلیمانی بود در مسیر نهضت کمک به محرومین با هدف لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب و در کمک به معیشت نیازمندان، اقدام به اجرای این طرح نمود.

 

 

نیروگاهیان

وی ادامه داد: در این طرح که هزینه آن به همت خیرین و گروه جهادی پرداخت شد زیربنای ۵ ساختمان تکمیل و همچنین دیوار چینی و شیب بندی یک ساختمان انجام گرفت.

از دیگر اقدامات این گروه جهادی درچند سال اخیر می توان کمک به مردم زلزله زده مناطق سرپل ذهاب استان کرمانشاه درروستای گنجور، سیل پل دختر استان لرستان و سیل آق قلا استان گلستان و نیز ساخت، تعمیر و ساماندهی خانه های افراد بی بضاعت، محرومیت زدایی و کمک به خانواده های بی سرپرست در شهرستان نکا، بهشهر، ساری و بابلسر اشاره نمود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=82178
  • ارسال توسط :
  • منبع : پايگاه مقاومت بسيج شهيد عباديان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.