6

تکلیف تلفیقی‌ها برای بانک مرکزی به منظور تخصیص اعتبار به ساخت نیروگاه‌های خورشیدی

  • کد خبر : 14538
  • 25 دی 1398 - 13:38
تکلیف تلفیقی‌ها برای بانک مرکزی به منظور تخصیص اعتبار به ساخت نیروگاه‌های خورشیدی

اعضای کمیسیون تلفیق بانک مرکزی را مکلف کردند تا از طریق بانک‌های عامل اقدام به پرداخت ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ساخت نیروگاه‌های خورشیدی در حاشیه روستاها و شهرهای کوچک اقدام کند.   بیشتر بخوانید کمک‌رسانی بانک مرکزی و بسیج جهت ایجاد نیروگاه خورشیدی در مناطق محروم هزینه ساخت نیروگاه خورشیدی ۱۰ کیلووات با […]

اعضای کمیسیون تلفیق بانک مرکزی را مکلف کردند تا از طریق بانک‌های عامل اقدام به پرداخت ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ساخت نیروگاه‌های خورشیدی در حاشیه روستاها و شهرهای کوچک اقدام کند.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، بر اساس مصوبه سه شنبه عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است از طریق بانک‌های عامل با هماهنگی و معرفی بسیج سازندگی نسبت به اختصاص مبلغ پنجاه هزار میلیارد (۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال از محل منابع سپرده‌های قرض‌الحسنه و عادی بانک‌ها برای پرداخت به تعداد یکصد هزار نفر جهت ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی در روستاها و حاشیه شهرها و مناطق محروم به ازای هر نفر پانصد میلیون (۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال با بازپرداخت ۶۰ ماهه و نرخ ۴ درصد اقدام کند.

بر اساس این مصوبه مابه‌التفاوت نرخ سود تا سقف هزار میلیارد (۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال نسبت به نرخ مصوب شورای پول و اعتبار از محل منابع بند (الف) تبصره ۱۸ این قانون پرداخت می‌شود. مسؤولیت نصب و راه‌اندازی این نیروگاه‌ها به صورت رایگان بر عهده سازمان بسیج مستضعفین می‌باشد. استفاده از تسهیلات این بند منوط به ارائه قرارداد خرید تضمینی برق از سوی شرکت تابعه وزارت نیرو است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=14538

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.