3

تیربرق وسط بزرگراه اشرفی اصفهانی، باعث بروز تصادفات می‌شود

  • کد خبر : 20533
  • 14 فروردین 1399 - 12:17
تیربرق وسط بزرگراه اشرفی اصفهانی، باعث بروز تصادفات می‌شود

سرگرد زینی‌وند مقدم گفت: این تیر برق بدلیل قرارگیری در جای نامناسب ممکن است هر لحظه موجب بروز یک اتفاق ناگوار شود. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در وسط بزرگراه اشرفی اصفهانی محدوده باغ فیض، تیر برقی وجود دارد که به […]

سرگرد زینی‌وند مقدم گفت: این تیر برق بدلیل قرارگیری در جای نامناسب ممکن است هر لحظه موجب بروز یک اتفاق ناگوار شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در وسط بزرگراه اشرفی اصفهانی محدوده باغ فیض، تیر برقی وجود دارد که به دلیل قرارگیری نامناسب آن برای وسایل نقلیه عبوری یک تهدید جدی تلقی می‌شود.

همچنین این موضوع نه تنها باعث افزایش تصادفات خواهد شد، بلکه احتمال برخورد وسایل عبوری با آن بسیار زیاد است. به همین دلیل نیاز است که اداره برق برای حل آن چاره‌ای بیاندیشد.

 

نیروگاهیان

سرگرد مصطفی زینی‌وند مقدم رئیس اداره بررسی علائم و مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان افزایش تصادفات به دلیل حضور این تیر برق اظهار کرد: این تیر برق به‌ دلیل قرارگیری در جای نامناسب ممکن است هر لحظه موجب بروز یک اتفاق ناگوار شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=20533

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.