5

تیرهای برق چوبی و فرسوده در منطقه یک جمع آوری می شوند

  • کد خبر : 122394
  • 24 بهمن 1402 - 13:40
تیرهای برق چوبی و فرسوده در منطقه یک جمع آوری می شوند
 پدرام اخوان معاون شهرسازی و معماری منطقه یک تهران گفت: در آذر و دی ماه سال جاری نمایندگان سازمان نوسازی شهر تهران، اداره برق شمیران و قسمت نوسازی معاونت شهرسازی و معماری منطقه

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری برنا، پدرام اخوان معاون شهرسازی و معماری منطقه یک تهران گفت: در آذر و دی ماه سال جاری نمایندگان سازمان نوسازی شهر تهران، اداره برق شمیران و قسمت نوسازی معاونت شهرسازی و معماری منطقه از تیرهای برق چوبی، فرسوده و معارض در محدوده بافت  فرسوده محلات چیذر، قیطریه و گلابدره بازدید و در مجموع بیش از۷۰  تیر شناسایی شد.

وی افزود: با توجه به ابلاغیه ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران با موضوع  برنامه نوسازی بافت های فرسوده منطقه یک در سال ۱۴۰۲،  تعویض و جابجایی ۱۶ تیر برق فرسوده با دو اولویت نیازمند جابجایی و قابلیت تحقق پذیری در دستور کار قرار گرفت که تا کنون جابجایی ۵ تیر برق در خیابان زبردست شمالی در محله گلابدره انجام شده است و برآورد می شود با در دستور کار قرار گرفتن صورت جلسه مذکور، شاهد تحقق ۱۰۰درصدی این بخش از برنامه تا پایان سال جاری باشیم.

اخوان خاطر نشان کرد: موضوع جابجایی تیرهای برق چوبی و فرسوده در محدوده محلات فرسوده شهر تهران، طی برگزاری دو جلسه کارگروه خدمات و زیرساخت منطقه و با حضور دستگاههای متولی در مجموعه شهرداری تهران و دولت ، در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=122394

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.