5

ثبت رکورد تعویض فیلتر‌های هوا در نیروگاه نکا

  • کد خبر : 31038
  • 01 شهریور 1399 - 19:02
ثبت رکورد تعویض فیلتر‌های هوا در نیروگاه نکا
روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا اعلام کرد: گرفتگی شدید کاتریج فیلتر‌های هوای ورودی کمپرسور واحد ۲ گازی سبب یروز مشکلاتی در بهره برداری شده بود که با توجه به نیاز شدید شبکه، با هماهنگی مرکز راهبری شبکه برق کشور، موافقت خروج واحد پس از پیک بار شبانگاهی و از ساعت صفر اخذ و واحد در ساعت ۱:۴۳ دقیقه بامداد از مدار خارج شد.

با همت کارکنان نیروگاه شهیدسلیمی نکا، زمان خروج واحد دو گازی برای تعویض ۲۱۵ عدد فیلتر هوای ورودی کمپرسور به ۹۰ دقیقه کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا اعلام کرد: گرفتگی شدید کاتریج فیلتر‌های هوای ورودی کمپرسور واحد ۲ گازی سبب یروز مشکلاتی در بهره برداری شده بود که با توجه به نیاز شدید شبکه، با هماهنگی مرکز راهبری شبکه برق کشور، موافقت خروج واحد پس از پیک بار شبانگاهی و از ساعت صفر اخذ و واحد در ساعت ۱:۴۳ دقیقه بامداد از مدار خارج شد.

نیروگاهیان

با توجه به زیاد بودن تعداد فیلتر‌ها و فضای محدود کاری برای خروج واحد، تعویض فیلتر‌ها و راه اندازی مجدد، ۸ ساعت زمان پیش بینی شده بود.

کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی از واحد‌های تعمیرات توانستند زمان خروج واحد دو گازی برای تعویض ۲۱۵ عدد فیلتر هوای ورودی کمپرسور را به ۹۰ دقیقه کاهش دهند.

در اقدامی مشابه پارسال امور تعمیرات سیکل ترکیبی عملیات خارج کردن، شستشو و نصب مجدد فیلتر‌های کوالسر این واحد را بدون خروج واحد در مدت ۲۰ ساعت انجام داده بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=31038

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.