5
مشاور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

جانشین پروری، جوان‌گرایی و جهاد تبیین ضرورت کاری شرکت‌های آبفای سراسر کشور

  • کد خبر : 102830
  • 22 اردیبهشت 1402 - 1:20
جانشین پروری، جوان‌گرایی و جهاد تبیین ضرورت کاری شرکت‌های آبفای سراسر کشور
"محمد رسولی‌امین" در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای مدیران آبفای خراسان رضوی که در مشهد برگزار شد، بیان کرد: در کنار طرح مسائل و بیان مشکلات، ارائه راهکار برای پیشبرد اهداف کلان  وزارت نیرو لازم و ضروری است.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مهندسی آبفای کشور، جانشین پروری، جوان‌گرایی و جهاد تبیین را ضرورت کاری شرکت‌های آبفای سراسر کشور اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمد رسولی‌امین” در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای مدیران آبفای خراسان رضوی که در مشهد برگزار شد، بیان کرد: در کنار طرح مسائل و بیان مشکلات، ارائه راهکار برای پیشبرد اهداف کلان وزارت نیرو لازم و ضروری است.

وی هدف از حضور در استان‌ها و برگزاری جلسات شورای معاونان و مدیران آبفا را دریافت دیدگاه‌ها و طرح بی‌واسطه چالش‌ها و موضوعات اعلام کرد و افزود: درک مسائل و کمک به رفع چالش‌ها از نزدیک امکان‌پذیر است و ضمن جمع‌بندی، موضوعات مطرح شده به رسم امانت به اطلاع مدیرعامل و معاونان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خواهد رسید.

وی نگاه مدیران سازمان بازرسی کل کشور به تبصره سه را خوب توصیف کرد و گفت: نگاه شرکت مهندسی به شرکت‌های آبفا بایستی ملی باشد و در صورت واقعی‌سازی قیمت آب، نیازی به تبصره سه و ماده یازده نخواهد بود.

مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، ایجاد فضای جانشین‌پروری و جوان‌گرایی در شرکت‌های آبفا را ضروری دانست و اظهار داشت: مردم با تغییر رویکرد دولت، انتظار چرخش نخبگان در دستگاه‌های اجرایی کشور را دارند و بایستی نیروهای جوان باحضور در کنار مدیریت شرکت‌ها، برای پذیرش مسئولیت‌ها بعد از بازنشستگی نیروهای قدیمی آماده شوند.

 

 

نیروگاهیان

رسولی‌امین، با بیان اینکه از ظرفیت نیروهای زیر مجموعه مدیران هم باید در هدایت شرکت‌ها استفاده شود، از روابط عمومی‌ها خواست در راستای امید آفرینی و جهاد تبیین، کارها و فعالیت‌های شاخص شرکت‌ها را اطلاع‌رسانی کنند تا مردم در جریان اقدامات قرار بگیرند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=102830
  • نویسنده : پروانه عابدین
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.