5

جذب ۱۵۳ میلیارد ریال بودجه به امور برق شهرضا

  • کد خبر : 24813
  • 25 اردیبهشت 1399 - 20:04
جذب ۱۵۳ میلیارد ریال بودجه به امور برق شهرضا
100 درصد اعتبارات اختصاص يافته به امور برق شهرضا جذب شد. مدير امور برق شهرستان شهرضا با اعلام اين خبر افزود: در سال گذشته از مجموع 153 ميليارد و 958 ميليون ريال بودجه اختصاص يافته به امور، بيش از 153 ميليارد ريال جذب شده است.

جذب ۱۵۳ میلیارد ریال بودجه به امور برق شهرضا

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از نصف جهان، ۱۰۰ درصد اعتبارات اختصاص یافته به امور برق شهرضا جذب شد. مدیر امور برق شهرستان شهرضا با اعلام این خبر افزود: در سال گذشته از مجموع ۱۵۳ میلیارد و ۹۵۸ میلیون ریال بودجه اختصاص یافته به امور، بیش از ۱۵۳ میلیارد ریال جذب شده است.

نیروگاهیان

سیناخبرمجتبی باقی تصریح کرد: درسال گذشته نصب سه دستگاه ترانسفورماتور جدید برای ظرفیت سازی، تقویت شبکه و رفع ضعف ولتاژ با اعتباری بالغ بر ۴۳۳۵ میلیون ریال انجام شد.

باقی اظهار کرد: تبدیل شبکه های سیمی فرسوده به شبکه های کابلی در حدود ۲۰۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال از پروژه های شاخص شهرستان در سال گذشته بود که با تلاش مستمر به اتمام رسید. وی توسعه و بهینه سازی روشنایی معابر با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال، تعویض ۵۰ اصله پایه فرسوده فشار ضعیف و متوسط جهت بهینه سازی شبکه ها با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیون ریال را از دیگر اقدامات انجام شده این امور برشمرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=24813

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.