4
همزمان با افتتاح نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب؛

جزئیات نشست‌های تخصصی هجدهمین نمایشگاه صنعت آب ایران اعلام شد

  • کد خبر : 93463
  • 09 دی 1401 - 19:19
جزئیات نشست‌های تخصصی هجدهمین نمایشگاه صنعت آب ایران اعلام شد
هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران، صبح امروز 9 دی‌ماه با حضور"علی‌اکبر محرابیان" وزیر نیرو افتتاح و آغاز به کار کرد.

در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران، علاوه بر برگزاری نشست‌های خبری مدیران عامل شرکت‌های مادرتخصصی و زیرمجموعه وزارت نیرو، سلسله نشست‌های تخصصی در عناوین و محورهای مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران، صبح امروز ۹ دی‌ماه با حضور”علی‌اکبر محرابیان” وزیر نیرو افتتاح و آغاز به کار کرد.
برگزاری نشست‌های تخصصی و خبری و نیز برپایی کارگاه‌های آموزشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده این دوره از نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب کشور است.
بر اساس این خبر، نشست تخصصی «تامین مالی به روش مشارکت عمومی خصوصی در طرح‌های حوزه آب و آبفا» روز شنبه ۱۰ دی‌ماه ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.
همچنین در دومین روز نمایشگاه صنعت آب، شاهد برگزاری نشست تخصصی «تصفیه فاضلاب و بازچرخانی پساب؛ چالش‌ها و راهکارهای مرتبط در شهرسازی، صنعت و کشاورزی» با محورهای تشریح وضعیت تصفیه و جمع‌آوری فاضلاب در ایران، استفاده مجدد از پساب در ایران در بخش صنعت و کشاورزی و سایر کشورها و نیز بررسی مشکلات تصفیه و جمع‌آوری فاضلاب در شهرسازی راس ساعت ۱۱ خواهیم بود.
نشست تخصصی «مدیریت بهینه مصرف آب؛ چالش‌ها و راهکارها» در روز سوم نمایشگاه، ساعت ۱۰ با محورهای وضعیت مصرف آب در کشور ایران و تجربه سایر کشورها در مدیریت مصرف آب، جداسازی کنتورهای مشترکان چالش‌ها و راهکارها، لزوم نظارت بر تاسیسات آب و فاضلاب اماکن توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان، الگوی مصرف آب (روش‌های محاسبه و تجربه سایر کشورها) برگزار می‌شود.

 

نیروگاهیان

همچنین برگزاری نشست «سند راهبردی و نقشه راه توسعه فناوری‌های نمک‌زدایی» ساعت ۱۳ روز یکشنبه ۱۱ دی‌ماه از دیگر برنامه‌های جانبی این دوره از نمایشگاه صنعت آب است.
در روز پایانی نمایشگاه هجدهم صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب، نشست تخصصی «سند راهبری و نقشه راه توسعه فناوری‌های تصفیه فاضلاب» ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.
لازم به توضیح است، محل برگزاری نشست‌های تخصصی این دوره از نمایشگاه، در طبقه دوم سالن خلیج فارس، سالن مروارید نمایشگاه بین‌المللی تهران خواهد بود.
هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران» به مدت چهار روز و طی روزهای ۹ تا ۱۲ دی‌ماه با مشارکت ۱۶۹ شرکت داخلی و ۶ شرکت خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=93463
  • نویسنده : معصومه قلباربند
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.