3

جستجوی ۳ ساعته برای پیدا کردن مامور برق نتیجه داد

  • کد خبر : 16282
  • 08 بهمن 1398 - 14:40
جستجوی ۳ ساعته برای پیدا کردن مامور برق نتیجه داد

رئیس جمعیت هلال احمر قاین از مفقودی یک فرد ۳۱ ساله در منطقه نیمبلوک در شب گذشته خبر داد و گفت: با اعلام خبر مفقودی، یک تیم سه نفره با خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.   بیشتر بخوانید بسیاری از صنایع و معادن خراسان جنوبی به برق نیاز دارند ایمیدرو با هدف توسعه […]

رئیس جمعیت هلال احمر قاین از مفقودی یک فرد ۳۱ ساله در منطقه نیمبلوک در شب گذشته خبر داد و گفت: با اعلام خبر مفقودی، یک تیم سه نفره با خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایسنا،جواد یوسفی، امروز سه شنبه ۸ بهمن، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروهای امدادی ساعت ۲۰ و ۱۸ دقیقه شب گذشته به جست و جوی فرد مفقود شده پرداختند.

وی با بیان اینکه بعد از سه ساعت جست‌وجو و تلاش، فرد مفقود شده سالم توسط نیروهای امدادی پیدا شد، افزود: فرد مفقود شده، مامور شرکت برق بوده که در حال انجام وظیفه بوده است.

به گزارش ایسنا، رئیس جمعیت هلال احمر قاین ادامه داد: در حین انجام فعالیت، حمله گرگ‌ها به این شخص باعث می‌شود تا برای حفاظت از خود در خانه‌ای گلی پنهان شود.

یوسفی افزود: متاسفانه در این بین تلفن همراه وی خاموش می‌شود و این امر باعث قطع ارتباط وی با نیروهای امدادی و اداره مربوطه شده است.

وی با اشاره به فصل زمستان و حضور حیوانات وحشی در مناطق سردسیر قاین، بیان کرد: از شهروندان خواستاریم قبل از حضور در این مناطق، محل و موقعیت‌ها را به خوبی شناسایی کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر قاین یادآور شد: همچنین شهروندان از حضور شبانه در کوهستان‌ها و مناطق کویری استان به جد پرهیز کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=16282

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.