3
همزمان با هفته پژوهش،

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو آغاز به‌کار کرد

  • کد خبر : 92624
  • 27 آذر 1401 - 14:29
جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو آغاز به‌کار کرد
این جشنواره همزمان با هفته پژوهش به عنوان رویدادی سالانه در جهت ارائه دستاوردهای پژوهش و فناوری صنعت آب و برق کشور برگزار شده است. 

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو، با مشارکت وزارت نیرو، شرکت‌های مادر تخصصی صنعت آب و برق و شرکت‌های تابعه، پژوهشگاه نیرو و حضور حداکثری شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه آب، برق و انرژی، صبح امروز ۲۷ آذرماه با حضور معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو آغاز به‌کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، این جشنواره همزمان با هفته پژوهش به عنوان رویدادی سالانه در جهت ارائه دستاوردهای پژوهش و فناوری صنعت آب و برق کشور برگزار شده است.

این رویداد پژوهشی با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت مادر تخصصی و زیرمجموعه و شرکت‌های دانش بنیان برگزار شده است.

نمایشگاه جانبی این جشنواره با هدف اشتراک‌گذاری دانش‌های نوین کسب شده در حوزه صنعت برق و انرژی، روش‌ها و مفاهیم نوآورانه به دست آمده توسط پژوهشگران و نهادهای مرتبط و توسعه فناوری‌های حوزه‌های آب و برق با حضور فعال شرکت‌های دولتی، خصوصی و دانش بنیان حوزه برق و انرژی در مساحتی بالغ بر ۱۲۰۰ متر مربع و با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت برگزار شده است.

 

 

نیروگاهیان

در جشنواره امسال افزون بر ۱۵۰ نشست و کارگاه مجازی و حدود ۱۵ نشست حضوری طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ آذرماه برگزار خواهد شد. در این نشست‌ها عموما موضوعات مرتبط با شرکت‌های دانش بنیان ارائه می‌شود.

رونمایی از طرح‌های پیشران وزارت نیرو، رونمایی از شبکه اجتماعی متخصصان آب و برق و تقدیر از نوآوری‌های صنعت آب و برق از مهمترین برنامه‌های این رویداد است.

نمایشگاه جانبی این رویداد طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ آذرماه دایر بوده و امکان بازدید برای عموم علاقه‌مندان میسر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=92624
  • نویسنده : خدیجه محمدی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.