4

استاندارد مشخصات فنی ترانسفورماتورهای روغنی توزیع جلد دوم : راهنمای تکمیل جداول مشخصات فنی

  • کد خبر : 7191
  • 23 شهریور 1398 - 15:55
استاندارد مشخصات فنی ترانسفورماتورهای روغنی توزیع  جلد دوم : راهنمای تکمیل جداول مشخصات فنی

استاندارد مشخصات فنی ترانسفورماتورهای روغنی توزیع جلد دوم : راهنمای تکمیل جداول مشخصات فنی پیشگفتار: گزارش حاضر، جلد دوم از مجموعه دوجلدی استاندارد مشخصات فنی ترانسفورماتورهای روغنی توزیع، است که شامل دو بخش و در ضمیمه میباشد. بخش اول اختصاص به بیان توضیحاتی در رابطه با تکمیل جدول یک از جلد اول این مجموعه، دارد […]

استاندارد مشخصات فنی ترانسفورماتورهای روغنی توزیع
جلد دوم : راهنمای تکمیل جداول مشخصات فنی

پیشگفتار:

گزارش حاضر، جلد دوم از مجموعه دوجلدی استاندارد مشخصات فنی ترانسفورماتورهای روغنی توزیع، است که شامل دو بخش و در ضمیمه میباشد.
بخش اول اختصاص به بیان توضیحاتی در رابطه با تکمیل جدول یک از جلد اول این مجموعه، دارد و در ادامه در بخش دوم به تکمیل جدول مقادیر پرداخته خواهد شد.
مقدمه :
در این بخش ضمن تکمیل جدول یک از اسناد مناقصه برای یک نمونه ترانسفورماتور (به عنوان مثال)، سعی در بیان پاره ای توضیحات برای تکمیل هرچه مناسبتر و دقیق تر جدول یک شده است. لذا مواردی که با عددی علامتگذاری شده اند، دارای توضیحاتی در انتهای جدول میباشند.

<<دانلود فایل کلیک کنید>>

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=7191

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.