7

جلسه بررسی وضعیت کارورزان ایثارگر شاغل در پتروشیمی ایلام

  • کد خبر : 23797
  • 17 اردیبهشت 1399 - 3:53
جلسه بررسی وضعیت کارورزان ایثارگر شاغل در پتروشیمی ایلام
جلسه بررسی وضعیت کارورزان ایثارگر شاغل در پتروشیمی ایلام جهت تعیین تکلیف نهایی در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

جلسه بررسی وضعیت کارورزان ایثارگر شاغل در پتروشیمی ایلام
جلسه بررسی وضعیت کارورزان ایثارگر شاغل در پتروشیمی ایلام جهت تعیین تکلیف نهایی در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایثار؛ جلسه بررسی وضعیت کارورزان ایثارگر شاغل در پتروشیمی ایلام روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت، با حضور اسدالله تولیده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، شکرالله شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فهد کمالوندی مدیرکل سیاسی استانداری ایلام، حسن نجفی مدیرعامل پتروشیمی ایلام و جمعی دیگر از مسئولین در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در گفتگو با ایثار، اشتغال را یکی از مهمترین دغدغه های جامعه ایثارگری برشمرد و افزود: بنیاد ایلام بصورت مستمر در جهت رفع مشکل اشتغال جامعه ایثارگری در تلاش است و همچنین پیگیر وضعیت کارورزان شاغل در دستگاه ها هستیم.
وی اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد کارگروهی متشکل از نمایندگان بنیاد ایلام، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و کمیسیون کارگری جهت رفع مشکل جذب کارورزان پتروشیمی تشکیل شود و نتیجه اقدامات را به کمیسیون کارگری اعلام نمایند.

اسدالله تولیده افزود:

با توجه به توافقاتی که در این جلسه صورت گرفت مقرر شد کارورزان ایثارگر شاغل در پتروشیمی از طریق شرکت در آزمون جذب این شرکت شوند و در این آزمون برای آنان امتیازات ویژه ای در نظر گرفته خواهد شد.
وی ادامه داد: نوع ایثارگری، مدرک تحصیلی و گذراندن دوره تجربی و کارورزی در پتروشیمی از مهمترین اولویت هایی است که برای قبولی در این آزمون در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد ایلام خاطر نشان ساخت: برابر توافق به عمل آمده همچنین قرار است مدیرعامل پتروشیمی ایلام رایزنی های لازم را با سایر شرکت های پتروشیمی خارج از استان جهت بکارگیری کارورزان تا برگزاری آزمون به عمل آورد.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت جذب و شرایط شرکت در آزمون از طریق فراخوان‌ پتروشیمی اعلام خواهد شد، ابراز کرد: با توجه به برگزاری آزمون و همچنین امتیازاتی که برای ایثارگران به ویژه کارورزان عزیز پیش بینی شده است، شاهد تسهیل در فرآیند جذب آنان خواهیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=23797

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.