3

جلسه هماهنگی مدیریت پیک بار و اولویت برق رسانی به شرکت آب و فاضلاب استان تهران

  • کد خبر : 29818
  • 08 مرداد 1399 - 11:15
جلسه هماهنگی مدیریت پیک بار و اولویت برق رسانی به شرکت آب و فاضلاب استان تهران
اختصاص ندادن سوخت گازوئيل توسط شركت پالايش و پخش به شرکت آب و فاضلاب جهت بهره برداری از دیزل های منصو­به در مراکز مربوط به عنوان یکی از مهمترین مشکلات عمده مطرح و مقرر شد از ظرفیت­ شرکت­های توزیع برق استان تهران و تهران بزرگ جهت رفع این مشکل استفاده شود تا در ساعت­های پیک شبکه در زمینه پیک سایی مورد استفاده قرار گیرند. به منظور پایداری شبکه برق، شركت آبفاي استان تهران نسبت به اضافه کردن 27 مگاوات ديگر به ظرفيت توليد ديزل ژنراتور هاي موجود، در آينده نزديك اقدام کند.

جلسه هماهنگی مدیریت پیک بار و اولویت برق رسانی به شرکت آب و فاضلاب استان تهران با حضور نمایندگانی از شرکت های آبفای استان تهران، توزیع نیروی برق استان تهران، توزیع نیروی برق تهران بزرگ و امور دیسپاچینگ فوق توزیع شرکت برق منطقه ای تهران در محل این امور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازپایگاه خبری شرکت برق منطقه ای تهران (تابش)، به منظور همکاری شرکت آب و فاضلاب برای در مدار آوردن ظرفیت تولید دیزل ژنراتورهای منصوبه در شبکه آب و فاضلاب این استان و مشارکت در پیک سایی با هماهنگی شرکت های توزیع مربوط، اعمال حداقل مدیریت مصرف به تاسیسات مرتبط با تصفیه خانه ها، ایستگاه های پمپاژ آب و چاه های آب، جلسه هماهنگی مدیریت پیک بار و اولویت برق رسانی به شرکت آب و فاضلاب استان تهران با حضور نمایندگانی از شرکت آبفای استان تهران (معاونت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان تهران و معاونین بهره برداری مناطق تابعه)، شرکت توزیع- نیروی برق استان تهران، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و امور دیسپاچینگ فوق توزیع شرکت برق منطقه ای تهران در محل این امور برگزار شد.

نیروگاهیان

بنابراین گزارش طی جلسه یاد شده، اختصاص ندادن سوخت گازوئیل توسط شرکت پالایش و پخش به شرکت آب و فاضلاب جهت بهره برداری از دیزل های منصو­به در مراکز مربوط به عنوان یکی از مهمترین مشکلات عمده مطرح و مقرر شد از ظرفیت­ شرکت­های توزیع برق استان تهران و تهران بزرگ جهت رفع این مشکل استفاده شود تا در ساعت­های پیک شبکه در زمینه پیک سایی مورد استفاده قرار گیرند.
در بخش دیگر این جلسه مقرر شد؛ به منظور پایداری شبکه برق، شرکت آبفای استان تهران نسبت به اضافه کردن ۲۷ مگاوات دیگر به ظرفیت تولید دیزل ژنراتور های موجود، در آینده نزدیک اقدام کند.
گفتنی است با هماهنگی­های صورت گرفته در این جلسه با بهره برداری از منابع برق اضطراری شرکت آب و فاضلاب استان تهران، حدود ۵۸ مگاوات ظرفیت نیرورسانی به مدار آمده و به همین میزان مشارکت نیز در کاهش پیک بار صورت گیرد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=29818

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.