2

جلسه کمیته مدیریت سیلاب شرکت آب منطقه ای اردبیل با حضور مدیرعامل برگزار شد

  • کد خبر : 21055
  • 18 فروردین 1399 - 16:06
جلسه کمیته مدیریت سیلاب شرکت آب منطقه ای اردبیل با حضور مدیرعامل برگزار شد

به دنبال صدور اخطاریه سازمان هواشناسی استان مبنی بر پیش بینی ورود سامانه بارشی به استان با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل و معاونین و مدیران ستادی جلسه کمیته مدیریت سیلاب شرکت آب منطقه ای اردبیل برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازشرکت آب منطقه ای اردبیل،در این جلسه که […]

به دنبال صدور اخطاریه سازمان هواشناسی استان مبنی بر پیش بینی ورود سامانه بارشی به استان با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل و معاونین و مدیران ستادی جلسه کمیته مدیریت سیلاب شرکت آب منطقه ای اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازشرکت آب منطقه ای اردبیل،در این جلسه که عصر روز یکشنبه هفدهم فروردین برگزار شد و مدیران امور آب شهرستانهای استان نیز به صورت ویدئو کنفرانس در آن شرکت داشتند، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل بر آمادگی همه جانبه کلیه عوامل شرکت جهت اطلاع رسانی مبنی بر وقوع سیلاب احتمالی به مردم تاکید کرد.

مهندس عباس جنگی مرنی ضمن تاکید بر اطلاع رسانی مدیران منابع آب شهرستان ها به مبادی ذیربط جهت اجتناب از اتراق و تردد افراد در بستر رودخانه ها و مسیل ها تصریح کرد: بر اساس اخطاریه اداره کل هواشناسی استان و احتمال سیلابی شدن مسیل ها ورودخانه ها، اختلال در تردد های شهری وجاده ای بویژه درمناطق کوهستانی و برف گیر، ضروری است آمادگی خود را حفظ نماییم.

نیروگاهیان

گفتنی است بر اساس اخطاریه صادره (سطح نارنجی) از سوی سازمان هواشناسی استان اردبیل پیش بینی شده است که با ورود سامانه بارشی از عصر روز دوشنبه ۱۸فروردین لغایت اوایل روز شنبه ۲۳ فروردین، تشدید بارش برف وباران،کاهش دمای هوا بین ۱۰ تا ۱۲ درجه سلسیوس، وزش باد تند تا نسبتاً شدید و اثرات ناشی از این پدیده جوی مبتنی بر آبگرفنگی معابر عمومی(بویژه در مناطق شمالی استان)، سیلابی شدن مسیل ها ورودخانه ها، اختلال در تردد های شهری وجاده ای بویژه درمناطق کوهستانی و برف گیر استان در پی خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21055

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.