1

جلوگیری از خاموشی برق در استان بوشهر با تدابیر ویژه

  • کد خبر : 134228
  • 04 تیر 1403 - 10:29
جلوگیری از خاموشی برق در استان بوشهر با تدابیر ویژه
اکبر پورات صبح دوشنبه در نشست با سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر با تبریک فرا رسیدن عید غدیر اظهار کرد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح دوشنبه در نشست با سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر با تبریک فرا رسیدن عید غدیر اظهار کرد: دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی اعتقاد ویژه‌ای به مردم‌سازی دولت و سازمان‌های مردم نهاد داشت و در این راه اقدامات ارزشمندی به یادگار گذاشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در کنار سازمان‌های مردم نهاد دستیار مردمی در دولت منصوب شد و در کنار آن دستیار مردمی استاندار و فرمانداران نیز انتخاب شدند و به زودی برای دستیارهای اجرایی انجام می‌شود.

وی افزود: حضور بی‌واسطه دولت با مردم از طریق سازمان‌های مردم نهاد و دستیاران مردمی شکل می‌گیرد.

پورات عنوان کرد: سازمان‌های مردم نهاد بازوان توانمند دولت در تمام عرصه‌ها به ویژه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی هستند و همیشه در تمام بحران‌ها پیشگام بودند.

تقویت ارتباط با مردم

وی مانع زدایی در مسیر ارتباط با مردم یکی از خدمات دولت مردمی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر استان بوشهر در گرمای تابستان با تدابیر ویژه استاندار پرتلاش با توسعه ظرفیت نیروگاهی از طریق ساخت نیروگاه حرارتی از خاموشی برق جلوگیری شده است.

معاون استاندار بوشهر یادآور شد: توسعه فناوری فضایی، تجارت با کشورهای منطقه و آفریقا، اتصال ۶ هزار روستا به شبکه اینترنت، توسعه زیرساخت‌ها و عدالت ورزشی، حذف ویزای عراق برای زائرین اربعین و نجات کشور از فاجعه کرونا بخشی از عملکرد دولت سیزدهم بوده است.

پورات افزود: احداث و تکمیل جاده‌های استان، عملیات اجرایی فاضلاب بوشهر، گناوه و دیلم، افتتاح آب شیرین کن مبنا و احداث آب شیرین کن نیروگاه اتمی و توسعه شبکه درمان و اضافه شدن تخت‌های بیمارستانی از دیگر خدمات دولت شهید رئیسی در کشور و استان بوشهر بوده است.

پورات اذعان کرد: سازمان‌های مردم نهاد در راستای مشارکت حداکثری مردم به جامعه هدف خود جهت حضور در انتخابات هشتم تیر ماه نقش آفرینی کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134228

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.